11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

liedjes op een mp3 zetten

ik probeer nu al een tijdje om nummers op een mp3 te zetten maar ik ben de cd kwijt , kan iemand mij helpen want als ik hem inprik dan zie ik hem wel staan bij finder maar en als ik er liedjes naartoe kopieer zegt ie dat hij al vol zit mij hij is helemaal leeg kan iemand mij helpen>?

gr Axel

Moderator
    Strifer

Hoi Axel,

het is misschien wel even handig om te weten wat voor soort MP3speler je hebt. Is het een iPod? En werk je dan met Windows of met MacOSX?

Als het een gewone MP3speler is neem ik aan dat je met MacOSX werkt.

Allereerst zou ik je MP3speler even in je Mac prikken en DAARNA pas de prullenbak legen (control+click op prullenbak, kies: leeg prullenbak). Nu is je MP3 speler pas echt leeg. In de prullenbag slepen alleen is niet genoeg. Je moet de bestanden daarna dus ook nog daadwerkelijk weggooien. Als het goed is kun je er nu gewoon weer MP3 bestanden opslepen en die door je MP3speler laten afspelen.

Lukt dit niet of heb je een andere soort speler? post dan even wat meer informatie.

Bijdrager
    trabant

MP3 is een geluidsbestandsformaat dat inderdaad veel voor liedjes wordt gebruikt. Bijvoorbeeld op een iPod.
    Maar het is verder een abstract iets; je kunt het niet vasthouden. Ik vind het daarom heel erg moedig dat je toch probeert iets er op te zetten.

Mocht je het over een mp3-speler hebben, noem dan even man en paard.

Bijdrager
    demandiebakt

je hebt het over de finder dus je werkt op een mac met osx..
    echter als we hier al naar moeten raden is het einde zoek.;)

Bijdrager
    flyinghigh

Ik neem aan dat je de CD bedoelt met de software om de songs (mp3) te bewerken op je mp3 speler? Kijk voor de besturingssoftware eens op de internetsite van fabrikant. Meestal kun je daar ook de software die bij je mp3 speler hoort downloaden.

Verder inderdaad: geef meer info! besturingssysteem, welk merk mp3 speler.

Sommige mp3 spelers heten wel mp3, maar gebruiken in feite een ander bestandsformaat voor het afspelen. Je zult de songs dan moeten converteren naar het geschikte formaat. Daar heb je die fabrikantensoftware weer bij nodig!

Bijdrager
    kontheur

geen reactie?! zucht……..:x

Bijdrager
    KarelWillem
    ”AxelVr”

… kan iemand mij helpen want als ik hem inprik dan zie ik hem wel staan bij finder maar en als ik er liedjes naartoe kopieer zegt ie dat hij al vol zit mij hij is helemaal leeg kan iemand mij helpen>?

Als je MP3-speler in de finder zichtbaar is even de prullenmand legen.
    Je zal de eerste niet zijn die denkt dat er ruimte is op de speler, maar dat alle nummers nog in de prullenmand staan.

Bijdrager
    danielpunt
    ”trabant”

MP3 is een geluidsbestandsformaat dat inderdaad veel voor liedjes wordt gebruikt. Bijvoorbeeld op een iPod.
    Maar het is verder een abstract iets; je kunt het niet vasthouden. Ik vind het daarom heel erg moedig dat je toch probeert iets er op te zetten.

Mocht je het over een mp3-speler hebben, noem dan even man en paard.

:D

Inactief
    Anoniem

het is al gelukt heb nog even problemen gehad maar dat bleek te zijn omdat het geen mp3bestanden waren maar allemaal bedankt voor de hulp!

p.s.is er geen programma waarmee je dit veel makkelijker kunt doen?

vr. gr. Axel Van Raath

Bijdrager
    vogel

iTunes?
    Maarreh, welke mp3-speler heb je nou?

Inactief
    Anoniem

ik heb een simpele nikkei mp3 geen ipod ofzow

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.