9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    amub

Liedjes niet van iPod af

Het spijt mij heel zeer als hier al een topic over is, maar k heb zo snel niks kunnen vinden..

K krijg de liedjes niet van mijn iPod af.. Ik heb ze al uit de bieb gehaald, maar bij iPod van Charlotte dan, daar kan ik ze niet selecteren, die zijn grijs en kan ik ook niet aanklikken..
    Whats up?:evil:

Bijdrager
    leovst
    Bijdrager
    Donnie Darko

Als ze al uit je bieb zijn moet je nog even ”iPod bijwerken” doen.

Als het goed is, is je probleem nu opgelost. (en je liedjes ook)

Bijdrager
    amub

Nop, bijwerken heb ik al gedaan, maar daar doet ie verder niks mee..

Bijdrager
    wout3r

Formatteren / Herstellen al geprobeert? Daarna doet ie ’t waarschijnlijk wel weer

Bijdrager
    amub

Hij doet het ook wel gewoon.. Wnnr ik em formateer dan staan de liedjes er nog gewoon op iig..

Bijdrager
    amub

Omg, laat alsjeblieft iemand helpen..

Nu heb k de liedjes niet meer in iPod van.. Die zjn eruit en niks staat meer op de iPod..
    Nu wil k dus er weer liedjes ophebben, maar druk ik op bijwerken dan komt er dit te staan:

De nummers op de iPod van … kunnen niet worden bijgewerkt omdat alle bij te werken afspeellijsten niet langer bestaan

Wtf moet ik nu doen?!

Bijdrager
    amub

Hier het plaatje ervan..

Weet dak beetje zeur, maar heb em nog maar net en wil gewoon er weer liedjes ophebben..:roll:

Moderator
    unSOUND

Je iPod is geprogrammeerd om een aantal playlists die op je computer staan te synchroniseren met de iPod. Aangezien ze daar weg zijn klopt het niet meer. Wat je nu moet doen is onderin iTunes op het knopje klikken met het icoon van een iPod, en een vinkje zetten bij “beheer nummers en afspeellijsten handmatig. Dan worden de nummers op je iPod zwart, en kun je ze vanuit iTunes selecteren en wissen.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.