12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Sjekke

Liedjes met machtiging afspelen lukt niet!

Hallo,

Ik ben net nieuwe gebruiker van iTunes en heb problemen met het afspelen van aangekochte muziek. Muziek die ik gekocht heb in iTunes Plus kan ik perfect afspelen, voor de rest heb ik een machtiging nodig. Ik ben ingelogd en als er wordt gevraagd om de computer te machtigen en ik doe dat dan krijg ik steeds het bericht dat mijn computer al gemachtigd is.
    Ik heb al enkele keren de machtiging ingetrokken en opnieuw in gegeven maar te vergeefs,heeft er iemand raar?

Mvg

Bijdrager
    Blieper

Welkom op het forum!

Iets klopt er niet, maar als je computer al gemachtigd is zal dat ook niet de reden zijn. Hoe kom je aan die andere nummers dan die het niet doen? :?

Heb je wat specifiekere meldingen?

Bijdrager
    iJoost
    Bijdrager
    Sjekke

Wel, diegene die ik van iTunesplus heb gehaald vraagt hij geen machtiging. Als ik in de iTune Store afhaal kan ik ze niet afspelen. Ik geef mijn ID en ww in en dan krijg ik de melding dat de computer is gemachtigd(1 van de 5 comp.)

Bijdrager
    iJoost

Meeste kans heb je die muziek dan met een ander iTunes account gekocht. Je moet je computer machtigen voor alle accounts waarmee muziek gekocht is die je op je computer wilt kunnen afspelen.

Bijdrager
    Pieterr

In iTunes, selecteer een liedje wat niet afgespeeld kan worden. Klik rechts (of Ctrl-Klik). Kies “Get Info”. Kies het eerste (“Summary”) tab. Kijk welk email adres er staat bij “Account Name”. Klopt dit met degene die jij hebt gebruikt om je computer te machtigen?

Zie ook Informatie over het verlenen en intrekken van machtigingen voor de iTunes Store

Bijdrager
    Sjekke

De gegevens zoals e-mail adres,.. zijn goed ingevuld. Het enige verschil dat ik zie bij de info is bij diegene die ik niet kan afspelen staat: Beveiligd AAC audiobestand. Bij de andere staat:Aangeschft AAC audiobestand. Ik geef het juiste ID in en wachtwoord om ze af te spelen. Telkens weer de melding dat mijn computer gemachtigd is dus normaal zou alles dan toch moeten werken?

Bijdrager
    iJoost

Het moet het account zijn waarmee het liedje is gekocht. Dat hoeft dus niet het account te zijn wat je nu voor iTunes gebruikt. Zoals Pieterr al zegt, kijk even met Get Info op het liedje zelf welk account je moet machtigen.

Bijdrager
    woutje16

hoe moet je uberhoubt je computer machtigen??:(

Bijdrager
    woutje16

Ik heb rechts bovenin mijn account staan,
    ik ben dus ingelogd.

Toch zegt hij nog steeds dat ik hem moet machtigen…?

Bijdrager
    iJoost

Inloggen is niet hetzelfde als machtigen.

Zoals Pieterr al zei, zie hier:

http://support.apple.com/kb/HT1420

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.