6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Aardbeihoofd

Liedjes in bibliotheek die nog geen Album Art hebben

Is er een mogelijkheid om enkel de liedjes te tonen in iTunes die nog geen Album Art hebben? Ik wil ze graag in één keer een cover geven (FetchArt), zonder dat ik manueel song na song moet aflopen.

Bijdrager
    dr.cody

Daar heb je speciale Applescripts voor. Erg handig…

FF de link zoeken…

http://www.dougscripts.com/itunes/scripts/scripts13.php?page=1#searchforartworkfiles

Hier moet wel een scriptje voor je tussen staan.

Bijdrager
    Aardbeihoofd

Ik denk dat dit is wat ik zoek: “Tracks Without Artwork to Playlist”: This script will survey the selected tracks or the selected Playlist or the entire Library for tracks without any artwork and quickly copy them to a new discrete Playlist.

Hartelijk bedankt…

Bijdrager
    reneo

hoe wel dat script van doug niet gek is, had ik zelf ook eens zo script geschreven… nog ene beetje aangepast en dan krijg je wat meer keuzes…

Je kan mijn scriptje al hier downloaden. Kijk maar welke je handiger vind werken.

Bijdrager
    DapperDanechte

Reneo, dank voor je script. Het werkt prima. Maar zoals het een goede Hollander betaamt, heb ik natuurlijk weer wat te zeiken… Waarom geen slimme afspeellijst ipv een “domme”. Ik weet zelf niks van scripteditor en een poging om je script te bewerken ging al mis bij het openen (uitvoerscript). Desalniettemin dank!:D

groet, Dan

Bijdrager
    Moode

Als afbeelding nou in het lijstje had gestaan voor de criteria bij het maken van een slimme afspeellijst. Probleem lijkt me alleen dat dat niet echt een waarde heeft, alleen eventueel “leeg” en “niet-leeg”.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.