6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Vivian

Liedjes in afspeellijsten?

Hoi!

Ik heb net 2 weken ofzo mn I-Pod Nano… En nu heb ik een vraagje aan jullie;)

Kan ik zeg maar een afspeellijst aanmaken waarin ik bepaalde nummers zet… En dat de nummers in die afspeellijst dan niet bij »artiesten« en nummers en albums enzo staan?
    Want dan wordt t zoon rommeltje met losse nummers en NETJESGEORDENDEalbums

Hopelijk kunnen jullie me helpen:)

Groetjes, Vivian

Bijdrager
    Steff

Volgens mij is dat niet mogenlijk. Ikzelf heb ook een keer zoites geprobeerd maar dan met Films op mijn iPod Video. Je moet de sectie Artiesten zien als je bibliotheek van iTunes waarin je daarna weer verder gaat op albums en nummers.

Bijdrager
    Marius1976

Dus als ik je goed begrijp wil je dat je de nummers die je in een afspeellijst hebt staan, uit je ‘complete bibliotheek’ filteren?

Of bedoel je dat niet?

Volgens mij kun je het ondervangen door alleen met afspeellijsten te werken voor je zelf.
    Als je dan ook nog eens bij ‘instellingen’ in je nano opgeeft dat je alleen maar in je menu het criterium ‘afspeellijsten’ wilt tonen, dan wordt het al aardig overzichtelijk.

Maar misschien moet je nog een keer uitleggen wat je precies bedoelt, want volgens mij vat ik hem nog niet helemaal (of ben ik weer de enige :sealed: )

Groet
    Marius

Bijdrager
    J-roen

Nee, dit gaat niet. Nummers in een afspeellijst moeten in je bibliotheek staan.

Bijdrager
    Ypot

I-Pod

iPod :wink:

Vul bij artiest en album “gedownloade muziek” in. Dan staat het
    minder rommelig. Zo doe ik het :wink:

Bijdrager
    Freek.

Ik maak per geïmporteerde cd in iTunes een afspeellijst aan. Staan ze fijn overzichtelijk per artiest bij elkaar. Vervolgens maak ik regelmatig losse verzamelafspeellijsten: compilaties van de cd’s en lossen nummers die in de iTunes-bieb staan.
    De afspeellijsten die ik op m’n iPod wil hebben gaan er vanuit iTunes handmatig (voorkeuren) naar toe. Zo heb ik dus precies op m’n iPod wat ik er op wil hebben en is eea makkelijk terug te vinden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.