14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    macmartijn

Lichtnetadapter voor de iPod

Hallo!
    Ik had op de site van Apple gekeken, of ik ook een lichtnetadapter kopen kon, maar ik zie dat die voor america is en dat je voor 40 euro los erbij hem ook in nederland gebruiken kan.

zie: apple store – USB-lichtnetadapter voor de iPod – Apple

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/6434047/wo/mk4Yp3Pj3wPU2p7T9QC1ZSXFXfC/1.PSLID?mco=1643C479&nplm=MA592

Bedankt!:)

Bijdrager
    SeaTrue

koop een goedkope powered usb 2.0 hub en je bent goedkoper uit

Bijdrager
    ragoooon

Wat is nu juist je vraag?

Bijdrager
    macmartijn
    ”ragoooon”

of ik werkelijk 70 euro uit moet geven voor een lader…

Bijdrager
    Gamie

Je kan toch ook van die omzet stekkertjes ergens anders kopen (de HEMA ofzo?).

Bijdrager
    macmartijn
    ”Gamie”

Je kan toch ook van die omzet stekkertjes ergens anders kopen (de HEMA ofzo?).

ja, dat is waar, ik ben niet zo snel :innocent:

Bijdrager
    iErik

Hoeft niet Martijn, je kunt gewoon bij die ene electronicawinkel bij de videotheek zo’n USB-lichtnetadapter kopen voor €15, in Zwolle of Nunspeet of verder zijn ze wel goedkoper te vinden denk ik. Die steek je gewoon in het stopcontact en je kabeltje van de iPod doe je in die adapter.

Bijdrager
    PietjePuk

Mss heb je de afbeelding gezien met de plug voor Amerikaans stopcontacten. Hier in Europa zit er een plug om in ‘onze’ stopcontacten te steken. Dus je moet niets extra bijkopen.

(als dat je vraag/opmerking was).

Bijdrager
    ragoooon
    ”macmartijn”
    ”ragoooon”

of ik werkelijk 70 euro uit moet geven voor een lader…

Owh dat moet jezelf weten, persoonlijk zou ik een goedkoper alternatief zoeken want €70 is wel veel voor een lader, maar als je geld in overvloed hebt waarom niet, het design past wel mooi bij de iPod.

Moderator
    Strifer

en als je een gewoon een lichtnet adapter voor je ipod wilt kun je die bij de nederlandse apple store of bij bijna elke electronica winkel die apple ipod accecoires verkoopt, bijvoorbeeld bcc. kost drie tientjes geloof ik.

en kennelijk kun je ook third party laders gebruiken, zoals al eerder gezegd is. maar je hoeft dus NIET een amerikaanse te kopen met een europese stekkerset. gewoon een europese kopen. wil je deze dan toch gebruiken in het buitenland: koop een verloop stekker bij bcc of blokker en plug die in je e amerikaanse 110 volt stopcontacten en plug daar je EUROPESE ipod lader weer in, daar heeft ie geen problemen mee. een ipod lader past automatisch aan naar het benodigde voltage (tussen 100 en 250 volt, als ik het niet mis heb)

Bijdrager
    AllStar

Ik heb er pas een gekocht voor mijn zus, bij A-Mac in Utrecht.. Weet niet precies welk merk, €18,- geloof ik, werkt prima!

Bijdrager
    ewoutlio

Ik heb de echte, of lees, hàd de echte, want die kan ik niet meer vinden sinds vandaag.

Nog een reden om een neppe te kopen dus, want die hele mooie, hele dure, geeft je een zuur gevoel als die eenmaal zoek is;-)

Bijdrager
    KarelWillem

Ik heb nog een echte liggen. Ik heb twee iPods en twee adapters.
    Gebruik er echter toch maar één tegelijk.

20 euro?

Bijdrager
    macmartijn
    ”iErik”

Hoeft niet Martijn, je kunt gewoon bij die ene electronicawinkel bij de videotheek zo’n USB-lichtnetadapter kopen voor €15, in Zwolle of Nunspeet of verder zijn ze wel goedkoper te vinden denk ik. Die steek je gewoon in het stopcontact en je kabeltje van de iPod doe je in die adapter.

ok, bedankt! inderdaad, je hebt gelijk:) alleen is dat het ontwerp niet flex

voor de rest: ja, ik heb geen vraag gesteld, maar gelukkig begrepen jullie het;)

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.