6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Gilda

lichtnet adapter van clamshell ibook kapot!

Ik heb al jaren lang een clamshell ibook. Nu is lichtnet adapter (een vliegende schotel) kapot gegaan. Op het internet, op apple sites kan ik het nergens meer vinden of ik er een kan kopen.

Al een oproep op marktplaats geplaatst, wel een reactie van iemand die dat ook zoekt.

Wat nu? Mijn ibook (clamshell) werkt prima, alleen kan ik het niet meer aanzetten en het ook niet gebruiken. Hoe ik dat zo zeker weet, mijn ouders hebben ook een lichtnet adapter en daarmee kan ikhet aanzetten en gebruiken maar ja. Ze hebben het zelf nodig.

Hoe kan ik er mee aan de slag?

Groet, Gilda

Bijdrager
    Ludo

Ze worden niet meer gemaakt, maar zijn nog wel te vinden. het is gewoon een 45w voeding.
    google even op Apple, M7332 of kijk op tweedehandsmac.nl, daar staat er ook eentje te koop.

Bijdrager
    passenger

Kensington heeft een witte adapter, die doet het ook. Beetje prijzig, wel inclusief iPod-tip en auto-/vliegtuiglader.

Bijdrager
    Toinef

Je kan ook gewoon bij de apr langs gaan daar hebben ze universele iBook adaptors, vanaf 40 euro

Bijdrager
    Gilda

Super! Ik wist niet dat er nog andere adapters waren die er ook op passen. Ik ga op zoek.

Wat is apr? Ga ik er langs.

Gilda

Inactief
    Anoniem
    ”Gilda”

Wat is apr? Ga ik er langs.

APR = Apple Premium Reseller… dus een dealer van Apple.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.