5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    ripwater

Lichtflits op scherm na verplaatsen standaard Apps

Wanneer ik mijn iPhone 5S uit de slaapstand haal, zie ik een korte lichtflits aan de rechterkant van mijn scherm. Dit zie ik ook bij het openen van bepaalde apps, vooral goed te zien bij de calculator app. Dan zie ik de flits ook langer en dan is deze ook ‘dikker’.
    Omdat ik er een screenshot van kan maken moet het wel een software probleem zijn.
    Ik heb de iPhone al helemaal opnieuw ingesteld als nieuw, maar na een tijdje kwam het probleem toch weer terug. Via de chat met AppleCare kwamen we er ook niet uit.
    Na wat proberen ben ik er achter dat het waarschijnlijk ligt aan het verplaatsen van de standaard Apps van Apple naar een andere pagina of in/uit een bepaalde map. Als ik de beginschermindeling herstel (via instellingen, algemeen, stel op nieuw in) is het probleem opgelost. Ga ik dan weer de standaard apps verplaatsen naar een andere pagina komt het weer terug.
    Iemand bekend met dit probleem, en beter nog, iemand een oplossing?
    (het lukt me helaas niet om een afbeelding toe te voegen ter verduidelijking)

Bijdrager
    Shmoo

Zit je niet gewoon aan de drugs?
    ;)

Inactief
    Anoniem

Ligt waarschijnlijk aan de herinneringen app.
    Als je die op de 3e positie van links en 2 positie van boven heb (zegmaar plek nummer 7)
    dan komt de letter “H” sterk uitvergroot in beeld bij openen van andere apps en bij ontgrendelen…
    dat is waarschijnlijk wat jij ziet als flits!

En @ Shmoo, soms kan je ook gewoon geen opmerking plaatsen…;)

Bijdrager
    ripwater

Stefan, ik zie er geen “H” in, maar inderdaad, met die app op positie 5 of 6 op welke pagina dan ook, is de flits te zien.
    Op 5 zit de flits in het midden, op 6 zit de flits links.
    Verplaats ik Herinneringen naar een andere positie is het weg…!
    Bedankt, hier was ik zelf echt niet opgekomen..

Bijdrager
    MacKevin11

Wow, heb het even geprobeerd en dat is inderdaad zo. Haha wel een stomme fout in het programmeren dan xd.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.