9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Josebo.

Lichtblauwe streep over scherm

Zojuist, na een software-update start ik m’n MacBook op en wat zie ik daar? Een lichtblauwe streep over mijn scherm, waar ik natuurlijk absoluut niet blij mee ben. Nu heb ik hier op het forum al wel gezien dat dit probleem vaker voorkomt. Alleen niet op een MacBook.

Is er een oplossing voor dit probleem? Of is het gewoon een kwestie van naar de dealer gaan?

Bijdrager
    Afroman

Absoluut naar de dealer gaan. Ik weet dat jij je MacBook ongeveer rond december hebt gekocht dus je hebt nog de garantie.

Op een apparaat boven de 1000 euro hoort dit gewoon niet.

Bijdrager
    Josebo.

Ja klopt! Maar ik dacht, misschien is er een simpele oplossing voor. Want eigenlijk heb ik niet zo heel veel zin in om m’n MB voor langere tijd kwijt te zijn!

Bijdrager
    LighScan

Mee terug gaan zowieso. Dit kan je zelf niet oplossen, is een hardwarematige fout.

Bijdrager
    Josebo.

Weet iemand hier misschien hoe lang ik m’n MacBook dan kwijt ben?

Bijdrager
    iDelano

maximaal 2 weken.

Bijdrager
    Josebo.

O oké! Dat is nog wel te doen. Ik weet nog wel vroeger, jaja de slechte oud met Windows. Ben ik m’n PC eens 4 weken kwijt geweest en dat was echt een ramp. Maar gelukkig dat het hier wat sneller gaat allemaal. Bedankt voor de info!

Bijdrager
    Josebo.

Het klopte! Ik ben m’n Mac om precies te zijn 1 week en 6 dagen kwijt geweest. Top service! Heb er geen andere woorden voor!:D

Bijdrager
    tommy666

Ook eens leuk om te horen dat iets opgelost geraakt is… Way to go!:D

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.