6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    nickvanderaa

Library folder kwijt

Heel raar, maar ik heb een plugin (JBridge) geïnstalleerd en die vertelt me dat alle files staan in: user/nickvanderaa/library/plugins/etc

Maar ik kan die map niet vinden! Echt stom, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik ga naar Mac HD en dan naar users uiteraard.

Kan het zijn dat ik die per ongeluk verwijderd heb uit het menu? En belangrijker: hoe komt ie terug??:oops:

Bijdrager
    Masto

Je Bibliotheek zit tegenwoordig verstopt, sinds Lion of Mountain Lion. Je kan ‘m vinden door in Finder naar Ga (bovenin) te gaan, en vervolgens op de alt option knop te drukken. Je ziet dan Bibliotheek verschijnen.

Bijdrager
    nickvanderaa

Dankje . Gelukt!

Bijdrager
    Drexciyan

En in Mavericks kan je de library folder permanent weergeven via een optie in de view opties van de Finder (in je home folder)
    Bij vorige versies moest je dit via de terminal doen.

Bijdrager
    Masto

Ik had het in ML via terminal wel voor elkaar gekregen, maar in Mavericks nog niet ontdekt hoe ik de Bibliotheek permanent zichtbaar kreeg. Blijkt het gewoon een optie te zijn!

Thnx Drexciyan!!

Bijdrager
    Hansi2124

Hoeft in ML echt niet per se via de terminal hoor.
    Gewoon openen via het GA-menu en dan het mapje in je sidebar van het Finder-venster slepen:

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.