4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    TheXman

LG cookie pc suite HELP!!

hallo,
    ik heb vandaag me LG cookie binnen.
    daarbij zit een mooie mini disk met software(voor windows:x ) hoe moet dat nou nu ik een mac heb??
    ik heb een mac mini intel core solo,

weet iemand of dit er is voor de mac, ofzo

gr..

Bijdrager
    fozzy

Tja…

ff googlen levert dit op: http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=1804035&tstart=0

Sterkte, kan je hem nog ruilen??

Bijdrager
    Demon Hunter

Ik heb mijn vriendin ook de LG Cookie kado gegeven, maar zij heeft een Windows laptop, dus kan het wel draaien. Maar op dat cdtje staat alleen gebruikshandleiding en een soort iTunes achtig programma voor syncen. Kan je niet gewoon de Cookie met je Mac verbinden met de usb kabel, en op massa opslag oid zetten. Als het goed is ziet je Mac het dan als een usb drive en kan je bestanden erop dumpen. Zo werkt het iig wel met mijn Omnia en Mac, die je eigenlijk ook via Active Sync met koppelen, maar ik doe het altijd op deze manier. Als ik het me goed herinner zit deze optie ook op de Cookie, massa opslag dus, kan het helaas niet voor je checken nu, dus je moet even zoeken op je telefoon waar(en of) er een optie Massa Opslag op zit. Verder is het een heel fijn telefoontje!:)

Bijdrager
    MrPeanut02

mijn zusje heeft er een, maar zelf op windows werkt dit programma slecht: traag, onoverzichtelijk en liep steeds vast (ligt niet aan de pc)

geen goede software dus

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.