30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 65)
  • Q:
    Bijdrager
    pelpinda

Levertijden nieuwe iMac’s

Wanneer heb jij je nieuwe iMac besteld, welk type en wanneer is hij geleverd?

Wij wachten inmiddels al 4 weken en waarschijnlijk komen er nog 2 weken bij.:evil: :evil: :evil: :evil: Zo speciaal is het nu ook weer niet?!

Bijdrager
    html-junky

Waarom koop je zo’n duur systeem als je Ghz en GB niet uit elkaar kan houden? Maar 6 weken is wel erg lang idd, ik weet niet of je je bestelling nog ongedaan krijgt.

Bijdrager
    pelpinda

Oepsss… slip of the keyboard. Kan ik dat nog editten?

Bijdrager
    Dick de Roos

Even schoolmeesteren:
    Je schreef als kop: Imac 24″ 2.8Ghz 2Gb 1TB

Het is: iMac 24″ 2,8 GHz 2 GB 1TB :)

Geblokkeerd
    Anoniem

Beide winkels te den Haag hadden ze de donderdag na de presentatie al staan!

Bijdrager
    Cars
    ”html-junky”

Waarom koop je zo’n duur systeem als je Ghz en GB niet uit elkaar kan houden? Maar 6 weken is wel erg lang idd, ik weet niet of je je bestelling nog ongedaan krijgt.

Men mag alleen een krachtige computer kopen, indien men GB en Ghz kan onderscheiden? Zeer triest. Dit is zijn keuze.

Bijdrager
    Macmaniak

Ik wacht eveneens 4 weken op mijn iMac instapmodel. Ik heb het apparaat overigens niet bij een Apple Reseller of Premium Reseller gekocht. Volgens de verkoper gaan geauthoriseerde verkopers voor bij de bevoorrading.

Bijdrager
    MacArnold

Was het niet zo dat die 1TB harddisk moeilijk leverbaar is? Heb zelf omstreeks 10 augustus de 2,4GHz variant met 500GB harddisk besteld, en die staat hier sinds begin deze week.

Bijdrager
    bjorngra

Ik heb hem 14 augustus bij Ivizi in Maastricht besteld:

24″ – 2.8 Ghz – 750 GB HD – 4GB RAM – BT Keyboard + Mouse

Hoe zou het zijn als hij nu in Oktober pas geleverd wordt zou je dan ook Leopard gratis kunnen nabestellen? Ik zie trouwens ook nergens een BT Keyboard van Apple.

Bijdrager
    pelpinda
    ”MacArnold”

Was het niet zo dat die 1TB harddisk moeilijk leverbaar is? Heb zelf omstreeks 10 augustus de 2,4GHz variant met 500GB harddisk besteld, en die staat hier sinds begin deze week.

Het gaat mij inderdaad om de 1TB versie, maar… ik kan geen artike op internet vinden dat er leveringsproblemen zouden zijn. Heb jij meer informatie hierover?

En… tevens vind ik dat de leverancier dat dan best had kunnen melden. Niet zeggen build-to-order, nee… er zijn leveringsproblemen. Je kan dan bijvoorbeeld kiezen voor een andere HD als je dat zou willen, maar nee… de ene die je spreekt zegt deze week, de ander zegt eind september, dus…. slechte interne communicatie ook nog.

En… we hebben hem zo dringend nodig, want onze G4 wordt trager en trager en trager….. :evil: :evil: :evil: :evil:

Bijdrager
    VLC

0000.

Bijdrager
    MacArnold
    ”pelpinda”

Het gaat mij inderdaad om de 1TB versie, maar… ik kan geen artike op internet vinden dat er leveringsproblemen zouden zijn. Heb jij meer informatie hierover?

Het is al ff geleden, maar volgens mij heb ik het hier ergens gelezen…

Bijdrager
    bjorngra

Ja, er zijn systemen die je zo mee kunt nemen. Maar dat zijn de standaard configuraties. Ik denk dat de CTO-orders zolang op zich laten wachten.

Wie van jullie die al lang wachten heeft een iMac besteld met wireless toetsenbord? Ik denk dat daar het leveringsprobleem zit.

Bijdrager
    pelpinda

Nope geen wireless keyboard, maar wel 1TB HD

Bijdrager
    ThaCapo

Direct de zaterdag na de Keynote waarin de nieuwe mac werd gepresenteerd ging ik langs bij Icentre om te vragen hoelang het zou duren voordat ik mijn Imac 20″ – 2,4 GHz – 320 GB HD – 3GB RAM mee kon nemen…. levertijd 15 minuten zeiden ze. Dus dat viel aardig mee! :D

Bijdrager
    el duderino

Ik heb zelf op 9 augustus bij Icentre een imac 24 2.8 besteld standaard met alleen een draadloos toetsenbord en muis.
    Ben eigenlijk benieuwd of er al mensen zijn die een imac met draadloos toetsenbord in huis hebben.
    Wat rest is (on)geduldig wachten.

Bijdrager
    bjorngra

Wacht deze week al vijf weken op mijn CTO iMac.

Heb vanmorgen van ivizi Maastricht te horen gekregen dat Apple totaal geen levertijd,
    kan/wil/durft te zeggen. Afwachten dus!

:?

Bijdrager
    pelpinda
    ”bjorngra”

Wacht deze week al vijf weken op mijn CTO iMac.

Heb vanmorgen van ivizi Maastricht te horen gekregen dat Apple totaal geen levertijd,
    kan/wil/durft te zeggen. Afwachten dus!

:?

Ik ken het gevoel en voel me ook zo GRRRRRRRRRRRR :evil:

Bijdrager
    tylerdurden

ik wacht ook al sinds 14 augustus op een imac 24” BTO.
    heb begrepen van youmac eindhoven dat hij deze week binnen moet komen, zoniet dan gaat er toch even een klacht richting apple. kijken hoe ze met klanten omgaan.

want 5 weken wachten op ´n pc is gewoon belachelijk lang.

Bijdrager
    pelpinda

Ja tylerdurden, dat is leuk, maar moet je wel een mailadres van apple nederland zien te vinden ergens. Ik heb ook al gezocht, aangezien ik bevestigd wil zien wanneer systemen geleverd kunnen worden!
    Maar… als je iets hebt, hou ik me aanbevolen!

Bijdrager
    tylerdurden

goed idee.
    zodra ik meer informatie heb laat ik je wel wat weten.

Bijdrager
    Huibregt

Als nieuwe imac gebruiker in spé dacht ik snel over te kunnen stappen van mijn oude Windows bak naar een imac. Nee dus……… Nu wacht ik nog niet echt lang, want besteld op 29 aug bij een reseller in de buurt. (Standaard 20″ ,2.0 “instapsysteem”). Ik vind het echt slecht van Apple dat ze mijn reseller niet eens een levertijd meer aangeven. De reseller weet het ook niet meer, hij heeft tot nu toe zegge en schrijve 1 nieuwe imac geleverd gekregen! Dagelijks hangen er bij hem klanten aan de telefoon om te horen of hij al iets weet. Dieptreurig dus.
    Op Amerikaanse forums gaat het verhaal dat klagers die rechtstreeks met Apple bellen te horen krijgen dat ze beter bij de reseller kunnen annuleren en rechtstreeks in de Apple Store moeten bestellen. Vaak wordt er dan binnen een week geleverd zegt men. Zou dat waar zijn ???

Nou ja, ik wacht maar af.

Bijdrager
    bjorngra

Heb vrijdag met Apple gebeld en zij zeggen dat er leveringsproblemen zijn met de BT toetsenborden.
    Zoals ik net zie is de levertijd van de 24″ iMac 2,8 Ghz met BT toetsenbord nog slechts 5-7 dagen.

Ondertussen zie ik op Flickr.com de eerste foto’s opduiken van de BT keyboards dus nog even geduld.

Bijdrager
    pelpinda

Ja maar… ik heb helemaal geen BT keyboard, maar wel een systeem met een 1TB harddisk.

Hmmmm nog een paar dagen? Zou het echt? Ik geloof er niet meer zo echt in :evil: :(

Bijdrager
    bjorngra

Ja oke, ook de TB HD’s zijn vertraagd. Wat kan wachten toch lang duren :?

Bijdrager
    pelpinda

Wachten is echt een drama! Maar goed… we kunnen niet anders. Wat me het meest ergert is dat op de Apple Store levertijden van 2 weken worden afgegeven, terwijl dat niet KAN kloppen! :evil: :evil: :evil: :(

Bijdrager
    loentje

“We verwachten dat uw bestelling op uw afleveradres afgeleverd wordt op of voor 21.09.2007. Houd er rekening mee dat dit een geschatte levertijd is”

Vandaag dit mailtje binnen gekregen,ik heb deze imac 24′ inch 2.4GHZ INTEL CORE 2 DUO
    1GB 667 DDR2 SDRAM – 1x1GB
    320GB Serial ATA Drive
    SuperDrive 8X(DVD+R DL/DVD+RW besteld op 19 augustus.(helemaal draadloos)
    Aanvankelijk zou hij pas 8 october geleverd worden,kijk er wel van op,ruim 2 weekjes eerder.
    Laat me verassen:roll:

Bijdrager
    pelpinda

Loentje ben benieuwd of je idd zo’n bofkont bent dat hij de 21st voor je klaar staat!!!! Zal voor je duimen.

Bijdrager
    loentje

Thanks!……..zie dat hij vanmorgen in eindhoven is aangekomen,dus morgen verwacht ik hem wel.
    5 weekjes…had de levertijd eigenlijk langer verwacht naar aanleiding van sommige berichten hier op het forum,meevallertje zullen we maar zeggen
    :wink:

Bijdrager
    pelpinda

Boehoehoe de 1TB duurt dus langer. Nog geen bericht dat hij deze week binnen gaat komen :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 65)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.