30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 42)
  • Q:
    Bijdrager
    Zegveld

Levertijden iPad 2

Is er iemand bekend met de levertijden voor de iPad 2 bij de APR?

Bijdrager
    Moofnor

Daar heb ik toevallig net op lopen googelen, er loopt hierover ook een topic bij tweakers, en daar begreep ik dat ze bij mediamarkt sneller worden aangeleverd dan bij een APR.

Ben deze week bij iCentre Delft en Maxme Groningen wezen vragen, maar hadden allebei geen idee wanneer er weer nieuwe iPads binnenkwamen

Bijdrager
    Jojo890

JE MOET JE IPAD NIET KOPEN BIJ MEDIAMARKT. KOM OP ZEG!

Bijdrager
    Hansi2124

Hier wordt je op de hoogte gehouden.

Bijdrager
    Hansi2124

Waarom niet, Jojo890?

Bijdrager
    Moofnor

dat vraag ik me ook wel een beetje af, wil je vakkundig advies bij je iPad hebben dan?

Bijdrager
    Jojo890

MEDIAMARKT IS DE ALLERSLECHTSTE WINKEL EVER. DAAR WERKEN ALLEMAAL SUKKELS DIE GEEN EENS VERSTAND HEBBEN VAN 1 DING DIE DAAR IN DIE WINKEL LIGT. GARANTIE SERVICE IS DAAR OOK (…). KOOP ALTIJD JE APPLE BIJ EEN ECHTE RESELLER! WEG MET DE MEDIAMARKT!!!

Bijdrager
    Jojo890

Ps. Toen ik de iPad 2 ging halen bij een apr zij IEDEREEN maar dan bedoel ik echt IEDEREEN… ‘Je koopt toch GEEN ipad bij de MEDIAMARKT!?’.

Bijdrager
    fatboysmart

Ja mee eens… alle toetsenborden die ze daar verkopen kunnen alleen maar hoofdletters typen! Weg ermee!

Bijdrager
    pim939

ik weet het niet maar ik weet wel dat er een probleem is met de leverteiden voor de baterij, die vabriek licht namelijk dicht bij de kapotte kerncentrale in japan

Bijdrager
    youp.c

Voor een Apple product kan je gerust naar de MediaMarkt gaan, aangezien apple’s garantie in elke APR geldig is.

Bijdrager
    pim939

@Jojo890

ik weet niet waar jij naar de mediamartk gaat maar die in Den Haag is wel fijn daar woordt ik altijd goed geholpen!

Bijdrager
    Xcode

@Jojo890
    Nu ga ik ook liever naar een APR dan naar de Media Markt voor een Apple product, maar voor een product als de iPad maakt het helemaal niets uit waar je ‘m vandaan haalt.

Als je slechte ervaringen hebt met het kopen van Apple producten bij de Media Markt, dan kan je dat nog altijd het beste beargumenteren. In dit geval ben je gewoon nutteloos het forum aan het vervuilen.

Bijdrager
    Jojo890

WEG MET MEDIAMARKT!!!!

Bijdrager
    Xcode

Jij spoort niet.

Bijdrager
    nebilem

Bij de Mediamarkt is de service tenminste beter dan bij de ICentre. Je krijgt er 2 jaar garantie.

Bijdrager
    Jojo890

Jij ook niet.

Bijdrager
    Jojo890
    nebilem op 02 april 2011

Bij de Mediamarkt is de service tenminste beter dan bij de ICentre. Je krijgt er 2 jaar garantie.

Lol echt niet!

Bijdrager
    pim939

@ Xcode

mee eens

Bijdrager
    Jojo890

O zooo… ik spoor niet. Nee ik ben geen trein.

Bijdrager
    Remcovanderveer

En je kan zelfs afdingen bij de Media Markt, dus ik heb niks te klagen.
    En service is goed, als er wat mis is: loop binnen bij het service center en klaar, 2 weekjes en je hebt ‘m weer volledig werkend terug.

En een iPad 2 blijft een iPad 2, bij welke winkel je hem ook koopt?! Ik zie geen probleem zolang je het bonnetje maar bewaard.

Bijdrager
    karelschapie
    Jojo890 op 02 april 2011

O zooo… ik spoor niet. Nee ik ben geen trein.

iemand geef deze meneer een ban… voor leven het lieftst!

Bijdrager
    Maverick9898

Maakt inderdaad niks uit waar je een iPad koopt. MM is niet de beste winkel, nee, maar die garantie is toch overal hetzelfde.

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

Bijdrager
    Jeroen Ruiter
    Jojo890 op 02 april 2011

MEDIAMARKT IS DE ALLERSLECHTSTE WINKEL EVER. DAAR WERKEN ALLEMAAL SUKKELS DIE GEEN EENS VERSTAND HEBBEN VAN 1 DING DIE DAAR IN DIE WINKEL LIGT. GARANTIE SERVICE IS DAAR OOK (…). KOOP ALTIJD JE APPLE BIJ EEN ECHTE RESELLER! WEG MET DE MEDIAMARKT!!!

Aan je schrijven te lezen schat ik je qua leeftijd zo rond de 14? Klopt dit? Prima als je hier je vragen komt stellen maar hou het wel even gezellig.

Bijdrager
    Maikelw

Niets mis met de MediaMarkt. Garantie heb je van Apple en deskundig advies heb ik ook niet nodig.

Bijdrager
    Chorro

Mediamarkt is opzich niets mis mee, ook niet met de service. Wel de kennis van het personeel wat daar rondloopt, dat is waardeloos. “Waarom is dit nou een goede camera?” “Omdat het een Canon is”. Als je geen argument weet, zeg dat dan.

Bijdrager
    inawt

De MediaMarkt is prima om te winkelen als je zeker weet wat je wilt hebben. Het personeel heeft inderdaad niet echt verstand van de producten, maar de service is wel goed.

Mijn iPad 2 is besteld bij de fotohall. Ik had als Nederlander nog nooit van die winkel gehoord, maar hij is blijkbaar best groot in België. Daar zeiden ze in de winkel dat ze hem komende week weer binnen zouden krijgen, maar dat lijkt me iets te optimistisch. Ik hoop wel dat hij er over twee weken is, want dan kan ik hem ophalen daar.

Bijdrager
    Jojo890
    Jeroen op 02 april 2011
    Jojo890 op 02 april 2011

Aan je schrijven te lezen schat ik je qua leeftijd zo rond de 14? Klopt dit? Prima als je hier je vragen komt stellen maar hou het wel even gezellig.

Lol iemand van 14 met een iMac, iPhone 4, iPad, iPad 2 en Apple TV?

Bijdrager
    Jojo890

P.s. dan zal het wel liggen aan onze Mediamarkt in deventer. een keer reparatie voor een laptop. Hij is klaar in 4 weken. Na 3,5 maand was ie klaar!

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 42)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.