8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Bart Dekker

Levertijden Apple

Ik kreeg vanavond het bericht van Apple dat mijn Mac Pro 2010 is verzonden. Dit is 5 dagen eerder dan Apple eerder aangaf. Ik kan de order nog niet tracken. Er staat dat hij uiterlijk 31 augustus aankomt, dus een zeer grote tijdsmarge. Weet iemand of dit betekent dat ik hem morgen al kan verwachten. Aangezien ik morgen niet thuis ben moet ik dan wat regelen.

Geblokkeerd
    Anoniem

bij apple gaat het heel snel
    macbook zaterdag avond besteld middag mannetje aan de deur met een leuke doos
    ik denk omdat er nieuwe mac pro’s zijn en daar nog maar beperkte voorraad voor is dat apple met zo’n grote tijdsmarge aan komt.

Bijdrager
    Yggdrasil

Ik heb 13 augustus mijn iPhone 4-dock besteld. Vandaag een mail gehad dat hij binnen 24h verzonden ging worden. Ik gok op morgenochtend 10h. Let’s see.. Ze geven een ruime tijdsmarge opdat ze dan niet té laat zouden zijn moest het verzenden wat vertraging oplopen…

Bijdrager
    polansky

Nieuwe Mac pro’s komen uit Ierland of China, duurt tussen de drie en vijf werkdagen

Bijdrager
    Bart Dekker

Okee super. Ik belde net toevallig met Apple. De medewerkster kon mij vertellen dat hij onderweg was uit Tsjechie. In ieder geval bedankt voor jullie hulp.

Bijdrager
    wjend

@polansy, Bart Dekker:
    Zelfde avatar, kan wat verwarring veroorzaken?

Bijdrager
    Maverick9898
    Usain op 18 augustus 2010

bij apple gaat het heel snel
    macbook zaterdag avond besteld middag mannetje aan de deur met een leuke doos
    ik denk omdat er nieuwe mac pro\’s zijn en daar nog maar beperkte voorraad voor is dat apple met zo\’n grote tijdsmarge aan komt.

Ja, dat is ook wel alleen maar omdat je waarschijnlijk geen BTO Mac hebt gekocht. Als je je Mac aanpast, dan duurt het langer. Dan moet ie namelijk in China eerst op jouw specificaties in elkaar gezet worden en dan verzonden.

Moderator
    unSOUND

Mijn BTO komt uit Ierland. Maar dat duurde ook een paar weken…

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.