10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    nubbbbbb

levertijd

ik heb zaterdag (01:00 uur) een macbook pro 13″ met onderwijskorting besteld het geld is meteen via internetbankieren over gemaakt… tot nu toe staat er nog steeds bij bestelstatus: wordt beoordeeld.

op de site stond verzenddatum 24 uur..

ik heb nog steeds niks ontvangen
    iemand een idee wanneer zoiets aankom:?

Bijdrager
    me.com

Banken werken niet op zaterdag en vaak ook niet op maandag. Overboekingen worden bij mij in ieder geval altijd na het weekend op een dinsdag gedaan.

Reken er maar op dat je je MacBook Pro donderdag of vrijdag pas hebt. Als je hem eerder hebt, is dat mooi meegenomen.

Waarom vraag je dit trouwens niet in dit topic?

Bijdrager
    Napsju

Over een week of twee. Meestal verzenden ze MacBooks vanuit Shanghai / Guangzhou per UPS.

Bijdrager
    nubbbbbb

omdat ik een andere vraag had

Bijdrager
    me.com

Nou en? Dat kan prima in dat topic wat ik aangaf.

Je wilt weten wanneer je MacBook Pro geleverd wordt, dus verwijs ik je naar het topic dat “levertijd” heet.
    Niet zo gek toch of wel?

Bijdrager
    Xcode

Je kunt niet het onmogelijke verwachten. En levertijden geven slechts een indicatie. Je krijgt je MacBook Pro naar alle waarschijnlijkheid deze week nog binnen hoor. Maak je daar maar geen zorgen over.

Bijdrager
    juanvr
    ”wessol”

ik heb zaterdag (01:00 uur) een macbook pro 13″ met onderwijskorting besteld het geld is meteen via internetbankieren over gemaakt… tot nu toe staat er nog steeds bij bestelstatus: wordt beoordeeld.

op de site stond verzenddatum 24 uur..

ik heb nog steeds niks ontvangen
    iemand een idee wanneer zoiets aankom:?

Die 24 uur start wanneer de betaling binnen is bij Apple en dat duurt enkele werkdagen:wink:

Bijdrager
    Napsju

En als ze die dan fijn vanuit China versturen zoals gewoonlijk duurt het een week of twee.

Bijdrager
    px91

Ik had hem op een late zondagavond besteld en kreeg hem de week erna op een maandag:) Het duurt dus ong een week.

Bijdrager
    iDecide

Op zaterdag, zondag en feestdagen ligt het bankverkeer stil. Het bedrag zal bij jou direct van je rekening zijn, het bedrag is dan nog niet overgemaakt naar de betreffende rekening,

Tevens is de betaling die jij hebt gedaan naar Bibit Internetpayments gegaan, zo ver ik weet moeten zij dan eerst nog een bevestiging door geven dat jij betaald hebt. Dit kan dus ook resulteren in een extra werkdag levertijd.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.