16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    pch

levertijd nieuwe Ipods mini en 20 Gb?

Ik wilde gisteren een Apple Ipod aanschaffen,een 20 Gb voor 329,-, maar helaas nergens meer te koop en ze konden me ook niet vertellen wanneer hij zou komen,ze hadden het over een produktie probleem.Wie weet hier meer van, en zijn de 20 Gb’s die nu op de markt zijn wel allemaal goed?

Een alternatief zou zijn de Ipod mini (in rose wel te krijgen,maar andere kleuren nu ook niet leverbaar),maar daarvan heb ik gehoord dat er een probleem/produktiefout inzit wat betreft de aansluiting van de print van de hoofdtelefoonaansluiting zodat hij na een tijdje begint te kraken door los contact.Kan iemand mij vertellen of dat probleem al opgelost is?

Gr. Paul

Bijdrager
    reneo

ik zag anders bij de mediamarkt in amsterdam (zuid-oost) een enorme stapel iPods 20 & 40gb liggen, alleen jammer dat ze daar niet zo heel veel goedkoper waren, ik geloof dat het maar 1 euro scheelde met de applestore prijs…

Bijdrager
    pch
    ”reneo”

ik zag anders bij de mediamarkt in amsterdam (zuid-oost) een enorme stapel iPods 20 & 40gb liggen, alleen jammer dat ze daar niet zo heel veel goedkoper waren, ik geloof dat het maar 1 euro scheelde met de applestore prijs…

Wanneer was dat??? Toch wel de 4e generatie/nieuwe?

Gr. Paul.

Bijdrager
    onleon

Ik heb hem ook gisteren gekocht bij Mediamarkt (Amsterdam ZO). Eindelijk!

Ze hebben de nieuwe generatie 20 gb nog in voorraad (nog zo’n 15 stuks). Voor de adviesprijs (329). Maar dat was gisteren natuurlijk….

Bijdrager
    pch
    ”onleon”

Ik heb hem ook gisteren gekocht bij Mediamarkt (Amsterdam ZO). Eindelijk!

Ze hebben de nieuwe generatie 20 gb nog in voorraad (nog zo’n 15 stuks). Voor de adviesprijs (329). Maar dat was gisteren natuurlijk….

Dat is dan wel raar! Ik heb hem gisteren maar besteld bij de Mediamarkt in Utrecht (daar was hij dus niet leverbaar) en nu blijkt dat hij in een ander filiaal gewoon op voorraad is(15 stuks)!
    Dan kunnen ze hem toch gewoon doorleveren van MM A’dam naar MM Utrecht?
    Ik zal zo wel even bellen naar de MM.

Gr. Paul.

Bijdrager
    Pink Grapefruit

:o Wie besteld er nou iets bij de MM? Dan had je het net zo goed bij de AppleStore kunnen bestellen :wink: :wink: :wink:

Bijdrager
    hiker

Ik heb mijn 40 GB/ 4e gen. besteld bij Apple Store voor EUR 439,– incl. gratis thuisbezorging. Na 10 dagen had ik hem (gegraveerd, actie van Apple Store) keurig in huis.
    Voor de prijs hoef je het niet te laten, want hij is bijna nergens goedkoper.
    http://www.promotie.org/

Bijdrager
    itachi

Dan kunnen ze hem toch gewoon doorleveren van MM A’dam naar MM Utrecht?
    Ik zal zo wel even bellen naar de MM.

nee hoor dat gaat niet zo gemakkelijk
    ze moeten het eerst onderling overleggen…de BL (bedrijfsleider) van Adam gaat alleen akkoord als hij ze niet kwijt kan. Want waarom zou hij 1 ipod naar utrecht sturen als hij ondertussen het desbetreffende ipod al kan verkopen….
    en neem maar aan dat hij ze kwijt kan

wat ze wel kunnen doen is jou bvb naar Adam sturen…
    maar dat zeggen ze niet omdat Adam bnest ver van Utrecht is en de meeste klanten geen zin hebben in zo een reis

(bijenkorf utrecht heeft ze!!!!!! je ziet ze niet in de vitrine staan, maar vraag aan de winkelbediende. die zal ongetwijfeld zeggen dat hij het niet weet, maar zeg gewoon tegen hem dat hij in de kast onder de vitrine moet kijken….. zit meer dan 10 in, wel verdeelt onder 20 en 40 gb)

Bijdrager
    WebJ
    ”hiker”

Ik heb mijn 40 GB/ 4e gen. besteld bij Apple Store voor EUR 439,– incl. gratis thuisbezorging. Na 10 dagen had ik hem (gegraveerd, actie van Apple Store) keurig in huis.
    Voor de prijs hoef je het niet te laten, want hij is bijna nergens goedkoper.
    http://www.promotie.org/

10 dagen :o Ik wacht al weken op mijn mini :)

(bijenkorf utrecht heeft ze!!!!!! je ziet ze niet in de vitrine staan, maar vraag aan de winkelbediende. die zal ongetwijfeld zeggen dat hij het niet weet, maar zeg gewoon tegen hem dat hij in de kast onder de vitrine moet kijken….. zit meer dan 10 in, wel verdeelt onder 20 en 40 gb)

Haha, meneer ik wil iets wat u niet kan vinden maar het staat in de kast onder de vitrine, geweldig.

Moderator
    Strifer

verkoop is verkoop, toch? wij sturen producten gewoon naar een ander filiaal als dat filiaal het nodig heeft voor de verkoop (duurt natuurlijk wel een paar dagen) of de klant haalt het bij ons af. maar goed.. ik werk dan ook niet bij de mediamarkt.

Bijdrager
    hapa

Kunnen jullie een indicatie geven van de hoeveelheid tijd die zit tussen het moment van “shipping” en aflevering aan de deur wanneer je een artikel (een 20 GB ipod in mijn geval …:D ) via internet bij de Apple store bestelt? Alvast bedankt voor het antwoord.

Humphrey

Bijdrager
    D i c K

Ik bestelde de mijne ongeveer drie weken terug en dit stond in de orderbevestigingsmail:

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?
    Uw bestelling zalworden verzonden ob of vvor 14.09.2004
    Houdt bovendien rekening met een levertijd van drie tot zeven dagen na ontvangst van de verzendaankondiging, die u eveneens per e-mail ontvangt.

ps: Toffe typfouten stonden echt in de mail!

Bijdrager
    yobro

Vandaag mijn 20 Gb 4g iPod gekocht bij V&D voor 299 Euro, ze hadden ze gewoon op voorraad en een goeie prijs t.o.v. de normale verkoopsprijs.

:D :D :D

Bijdrager
    WebJ

Hmm…. Mijn iPod Mini moet na al die weken vrijdag binnenkomen. Hij staat nu nog steeds op USA en de TNT of weet ik veel wie dat regelt moet ‘m daar nog ophalen. Ben benieuwd wanneer ik ‘m mag verwachten…

Bijdrager
    ATT
    ”hapa”

Kunnen jullie een indicatie geven van de hoeveelheid tijd die zit tussen het moment van “shipping” en aflevering aan de deur wanneer je een artikel (een 20 GB ipod in mijn geval …:D ) via internet bij de Apple store bestelt? Alvast bedankt voor het antwoord.

Humphrey

Ik heb net de apple store aan de lijn gehad en de wacht tijd is dus om en nabij de drie weken voordat je hem in huis hebt. Ik zit nu dus te twijfelen aangezien ik een studentenkorting kan krijgen bij hun. Weet iemand anders nog een winkel waar die te koop is voor rond de 300???

Bijdrager
    iPod Jimmy

Hier heb je een link daar kun je ff allemaal plaatsen die u handig vind of in de buurt liggen van uw woonplaats. en dan moet je ff die numers bellen ik heb er vorige week vrijdag nog eentje aangeschaft.

http://applefn.infonow.net/bin/findNow?CLIENT_ID=APPLE_EUROPE&LANGUAGE=NLD_DUTCH&FTRO_COUNTRY=NLD

gewoon veel gedult hebben en vaak genoeg bellen. U vind hem wel.

Succes

Jim

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.