29 berichten aan het bekijken - 1 tot 29 (van in totaal 29)
  • Q:
    Bijdrager
    Franko

Levertijd macbook op internet?

Ik heb een paar dagen geleden mijn eerste macbook besteld:D , maar weet iemand eigenlijk de levertijd?:) ik had een ander aflever adres dan mijn adres waarop de rekening zeg maar stond, het factuuradres. Ik kreeg gisteren een emailtje met de vraag of ik een copie van ID en bankafschrijft wou faxen, zo gezegd zo gedaan .. duss weet iemand miss hoelang het nu nog kan gaan duren ? :innocent:

Bijdrager
    Hanky Dussen

Met creditcard had ik ‘m na 2 dagen binnen !

Inactief
    Anoniem

@Hanky Dussen: hij niet, hij heeft gekozen voor een bankoverschrijving. Met creditcard hoef je niets meer te faxen o.i.d.

@Franko: de betaling is denk met 3-4 werkdagen wel over. Dan de verzending nog, dus het zal wel rond de 25e of 26e juni zijn wanneer je ‘m hebt. Veel plezier ermee en volg ‘m via het track & tracing systeem!

Bijdrager
    Hanky Dussen
    ”C.

@Hanky Dussen: hij niet, hij heeft gekozen voor een bankoverschrijving. Met creditcard hoef je niets meer te faxen o.i.d.

Ik wilde alleen maar aangeven, dat als het geld eenmaal binnen is, de levering heel snel volgt.
    Opmerking : ik had een standaard versie besteld, dus niet met extra RAM : dat scheelt ook één of meer dagen.

Bijdrager
    Eswip
    ”Hanky
    ”C.

Ik wilde alleen maar aangeven, dat als het geld eenmaal binnen is, de levering heel snel volgt.
    Opmerking : ik had een standaard versie besteld, dus niet met extra RAM : dat scheelt ook één of meer dagen.

Idd, als je een standaard model hebt, en hij ligt in NL op voorraad, dan heb je hem met een paar dagen. Anders moetie uit china komen, dat duurt toch wel wat langer..;)

Bijdrager
    Franko

er staat dat hij verzonden is met waarschijnlijke leverdatum 19 e dusss we gaan het zien;)

Bijdrager
    Franko

en hijs binnengekomen gisteren :D

Inactief
    Anoniem

Inderdaad, standaard model gaat sneller. Die hebben ze in Nederland liggen dus heb je ‘m met een paar dagen in huis.

Bijdrager
    SL

Ik heb net mijn Macbook Pro besteld op internet (Visa). Verwachte leverdatum pas 10juli :( .
    Ik vertrek trouwens op 12juli op vakantie, stel nu dat de levering uitloopt en in mijn vakantie valt. Iemand ervaring wat er dan gebeurt?

MVG
    SL

Bijdrager
    Barabas2005

Vaak valt de levering eerder dan de verwachte datum die ze opgeven. Mijn bestelling bleef drie dagen liggen op het vliegveld in Shanghai vanwege een technische storing aldaar. Hij kwam echter nog steeds binnen de aangegeven datum thuis.

Van de week was ik in de iCentre in Haarlem. De verkoper zei dat de MacBook Pro’s als warme broodjes over de toonbank gaan. Ze hebben daar ook een tekort.

Bijdrager
    b4rt

mij macbook pro zou ook pas over 7 dagen leverbaar zijn. maar binnen 2 dagen had ik al een mailtje dat ie verzonden was. ik ben benieuwd wanneer hij er is want hij schijnt nu in Shanghai te zijn.

Bijdrager
    Brent146
    ”b4rt”

mij macbook pro zou ook pas over 7 dagen leverbaar zijn. maar binnen 2 dagen had ik al een mailtje dat ie verzonden was. ik ben benieuwd wanneer hij er is want hij schijnt nu in Shanghai te zijn.

Dan is ie nog niet ver weg, daar worden ze namelijk gefabriceerd. Niet alleen in Shanghai natuurlijk, maar Shanghai is er één van.

Bijdrager
    SL

Krijg net een mailtje binnen van Apple dat mijn MacbookPro verzonden is en nu is de verwachte leverdatum veranderd in 29 juni :D

Bijdrager
    b4rt

m’n MacbookPro schijnt nu in Amsterdam te zijn. dus ik verwacht hem vandaag of morgen!

Bijdrager
    b4rt

ik hem m’n macbook pro! hij zou eigenlijk de 9e komen. maar vanmiddag stond de tnt op de stoep. ’t is m’n eerste mac en hij bevalt erg goed!!

Bijdrager
    RiFF

Ik heb echt een hekel aan het wachten op TNT of welke bezorgdienst dan ook… daarom bestel ik Macs altijd bij een Apple Centre, wordt ie daar ook mooi afgeleverd en krijg je een telefoontje wanneer hij binnen is… misschien een tip voor mensen die er ook niet zo van houden om steeds op de bel te letten;)

Bijdrager
    Brent146
    ”b4rt”

ik hem m’n macbook pro! hij zou eigenlijk de 9e komen. maar vanmiddag stond de tnt op de stoep. ’t is m’n eerste mac en hij bevalt erg goed!!

Naargelang je er meer op werkt, zal hij je nog meer bevallen. :wink: Zijn er al problemen opgetreden of is alles in orde?

Bijdrager
    b4rt

ik heb nog geen problemen gehad. het is m’n 1e laptop het toetsenbord is nog wel erg wennen. maar voor de rest is het een top- apparaat!

ik bedoelde eigenlijk de 29e ipv de 9e:P

Bijdrager
    Hanky Dussen
    ”RiFF”

Ik heb echt een hekel aan het wachten op TNT of welke bezorgdienst dan ook… daarom bestel ik Macs altijd bij een Apple Centre, wordt ie daar ook mooi afgeleverd en krijg je een telefoontje wanneer hij binnen is… misschien een tip voor mensen die er ook niet zo van houden om steeds op de bel te letten;)

Tja, of je nou op je deurbel of op je telefoonbel wacht….wachten moet je toch…:wink:

Bijdrager
    SL

Mijne is vandaag ook aangekomen:) Normaal pas de 29ste maar nu is het dus de 27ste geworden. Zeer snelle levering vind ik persoonlijk. 25ste besteld en nu al hier :P
    Wel wat wennen zo’n Mac, vooral toetsenbord en andere dingetjes. Maar hij bevalt me wel die Macbook Pro.

Bijdrager
    peettomaat

:? ik zit ook vol spanning te wachten.Heb de 20 ste een mbp 2,4 17″ besteld.Deze wordt /is verzonden(de 27 ste) en de vermoedelijke leverdatum is 6 juli !!
    Waar komen die dingen vandaan ?
    Ik zat eigenlijk op de nieuwe imac te wachten maar mijn geduld was op dus nu de macbook pro + acd.

Bijdrager
    Brent146
    ”peettomaat”

:? ik zit ook vol spanning te wachten.Heb de 20 ste een mbp 2,4 17″ besteld.Deze wordt /is verzonden(de 27 ste) en de vermoedelijke leverdatum is 6 juli !!
    Waar komen die dingen vandaan ?
    Ik zat eigenlijk op de nieuwe imac te wachten maar mijn geduld was op dus nu de macbook pro + acd.

Van Sjanghai, Taiwan, … Alle landen waar lage loonarbeiders te vinden zijn. Of soms gewoon van de centrale stock van jouw land.

Bijdrager
    peettomaat

:? Ik heb nu al drie dagen dit in mijn bestel status staan “In Transit to Customer – Shipment on Schedule” verder nog geen referentie nummer erbij.
    Weet iemand hoelang dit nog kan/gaat duren, de vermoedelijke leverdatum is 6 juli !!!
    Dit kan toch wel sneller zou je zeggen.
    Gisteren wel mijn ACD 30″ binnengekregen maar daar kan ik nog niets mee (ibook :( )Ziet er wel super .

mzl peet

Bijdrager
    SL

Als je met bankoverschrijving hebt betaald moet je eerst wachten tot je geld overgemaakt is en dat kan toch wel een aantal dagen duren. Geen rekening houden met de verwachte leverdatum want dat verandert toch:) Als je met credit card of visa betaald, heb je hem meestal 2 dagen later al in huis!

Bijdrager
    peettomaat

:) De status is veranderd ik heb nu een carrier tracking number en assigned carrier:NL DISTRIBUTION CENTER.
    Wie bezorgd dit ? Ups of TNT ??
    Misschien toch nog een goed weekeind:lol: :lol:

Bijdrager
    SL

Bij mij was het TNT alleszinds:)

Bijdrager
    VincentBaas

ik heb vorige week vrijdag ook een online bestelling geplaatst. Alleen ik vind een aantal dingen wat onduidelijk:

– Ik kan nergens terugvinden waar mijn zending ongeveer uithangt.
    – Status is In Transit to Customer – Shipment on Schedule, maar de datum daarachter is (volgens mij sinds vandaag) 13 juli :?
    – Het pakket is onderweg, maar er is nergens te vinden met welke maatschappij

Dus ik hoop dat iemand me uit ervaring kan vertellen op welke maatschappij ik moet wachten en of ik nog een keer door ga krijgen waar mijn zending is gebleven

Bijdrager
    peettomaat

bij mij stond op een gegeven moment een transporteur erbij ( kuhne & nagel) met trackingnummer maar het werd gewoon door TNT bezorgd.

Bijdrager
    VincentBaas

Even wat verder gezocht en ik heb weer een plausibele theorie :P

– MacBook + mini-DVI naar VGA adapter wordt aangemerkt als maatwerkoptie, moet dus uit Shanghai oid komen
    – Larobe sleeve ligt ergens anders op voorraad
    – Beide bestellingen moeten bij elkaar gevoegd worden, waarna het geheel officieel als verzonden wordt beschouwd en dus ook een pakketnummer van bijv UPS krijgt

Wel vreemd dat het door een kabeltje allemaal lastiger wordt

29 berichten aan het bekijken - 1 tot 29 (van in totaal 29)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.