5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    stekks

Levertijd Lightning-30 pins adapter

Voor mijn car-kit zit ik eigenlijk wel een beetje met smart op de 30-pins naar lightning adapter. Levertijd van de Apple store zegt alleen ‘oktober’. Weet iemand al een ‘harde’ datum?

Thanks!

Bijdrager
    Melbuuln

Wat ben ik achteraf blij dat ik voor een autoradio heb gekozen met usb-aansluiting en Bluetooth A2DP- en DSP-technologie.
    Twijfelde eerst voor een multimedia installatie met iPod/iPhone aansluiting.

Over de leverdatum van de adapter is helaas nog helemaal niets bekend.

Maar zit de iPhone5 + adapter wel stevig genoeg in de carkit ??

Bijdrager
    bjorngra

Op de US site staat ook oktober. Dat is morgen :sarcastic: Gelukkig heb ik ook een bluetooth carkit.:lol:

Bijdrager
    MacAnarie

Maar als je je telefoon gebruikt voor navigatie heb je niets aan een bluetooth systeem, je zult hoe dan ook je telefoon op moeten laden..

Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Vind 30 euro voor een adaptertje belachelijk. Mijn lader heeft een los kabeltje, ik overweeg om t kabeltje te vervangen voor een Lightning kabel (scheelt een tientje) of een micro-USB kabel en een Micro USB adaptertje (scheelt ook een tientje daar ik het kabeltje al heb).

Jammer! Nu toch maar eens een universele carkit kopen, one-size-fits-all.

Bijdrager
    mathieuvankooten

Dag mensen,

Deze adaptertjes hoeven helemaal niet duur te zijn. Kijk op marktplaats:

http://www.marktplaats.nl/a/telecommunicatie/mobiele-telefoons-toebehoren-en-onderdelen/m622629083-nieuwe-iphone-5-lightning-adapter-connector-8-30-pins.html

Voor maar 9 euro heb je er al een.

Groetjes

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.