30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 64)
  • Q:
    Bijdrager
    ipodtouch

Levertijd Ipod Touch

Wat als ik de Ipod Touch Zondag avond bestel. Wanneer denken jullie dan dat die binnen is?? Het gaat hierbij om de Ipod Touch 16GB.

Bijdrager
    Eprom

Bestel ‘m via de Apple Store en er staat een levertijd bij.

Bijdrager
    ipodtouch

ja maar hoe lang ongeveer. Ik heb zelf geen ervaring met de Apple Store.

Bijdrager
    macker

bestel en kom er achter.

Als je de iPod wilt hebben maakt het toch niet zo veel uit of de wacht tijd 5 of 6 dagen is.

Bijdrager
    denboris

ik geloof dat ie vanaf 28 september gewoon in de winkel ligt! nog 4 dagen wachten dus

Bijdrager
    huinkroese

Gast… je héét ipodtouch… wat maakt het nou uit, nu bestellen en je bent de eerste om je naam eer aan te doen.

Bijdrager
    MacAanZee

Ik ga altijd naar de dealer. (iCentre) Als ik iets bestel, zet ik ’t daar op de lijst e krijg ik ’t als e e n van de eerste

Bijdrager
    iPod

Ik heb hem 5 september besteld en hij is net 20 minuten geleden afgeleverd:D

Hij is echt GE-WEL-DIG!!

Bijdrager
    macker

20 dagen wachten dus

Bijdrager
    Richie79
    ”iPod”

Hij is echt GE-WEL-DIG!!

Lucky basterd :evil:

Maak foto’s, post een review :D

Heb je nog problemen met het scherm van de Touch ( black op black probleem )

Ik moet nog wachten op me telefoontje van LJS voordat die binnen is :x

Bijdrager
    My-Pod
    ”Richie79″
    ”iPod”

Hij is echt GE-WEL-DIG!!

Lucky basterd :evil:

Maak foto’s, post een review :D

Heb je nog problemen met het scherm van de Touch ( black op black probleem )

Ik moet nog wachten op me telefoontje van LJS voordat die binnen is :x

Omg jij ook hier… Als je dit leest bel LJS dan even will ya?:p..

Idd *jealous!*

Bijdrager
    iPod

Helaas heb ik op dit moment geen tijd om te spelen met deze prachtige iPod want ik moet nu weg. Maar vanavond zal ik er mijn mening over geven en zal ik wat foto’s posten!

Bijdrager
    MacAanZee

Nee, niet 20 dagen wachten..de officiele leverdatum is 28 september. Alle dealers hebben zoveel mogelijk iPods touch besteld en hopen van hun bestelling rond die datum een flink aantal binnen te kregen (zeker weten doen ze het nooit, omdat het ervan afhangt of Apple wereldwijd aan Nederland genoeg prioriteit geeft om aan Apple Nederland direct een groot aantal te leveren. Dat is niet altijd zo.
    Als de dealers (resellers) een partij binnenkrijgen, krijgen eerst de mensen die op de lijst staan, de rest gaat naar andere klanten die niet besteld hebben en in de winkel komen kopen. Deze vrijdag moeten dus de meeste Apple resellers de iPod touch in huis hebben.

Bijdrager
    Richie79

Laten we het hopen :D Ik sta samen met mijn zusje als eerste op de lijst bij LJS:)

Bijdrager
    ipodtouch

Ik ga hem toch bij de Apple Store Online bestellen omdat dan mijn naam er in gegraveerd kan worden. En ik dit toch wel een hele mooie optie vind. Ik ga hem sowieso kopen maar ik als het 3/4 weken langer duurt bij de Apple Store dan ga ik wel naar Machouse o.i.d.

Bijdrager
    macker
    ”ipodtouch”

Ik ga hem toch bij de Apple Store Online bestellen omdat dan mijn naam er in gegraveerd kan worden. En ik dit toch wel een hele mooie optie vind. Ik ga hem sowieso kopen maar ik als het 3/4 weken langer duurt bij de Apple Store dan ga ik wel naar Machouse o.i.d.

Wou je iPodtouch in je iPodtouch laten graveren?

Bijdrager
    ipodtouch

Nee mijn naam. Maar die maak ik liever niet bekend.

Bijdrager
    Tjeerd

Ik heb hem net besteld, verwachte aflevering 3/4 oktober:)

Bijdrager
    ipodtouch

Dat duurt wel lang. Als Juriaan hem nu al heeft.

Bijdrager
    MacAanZee

Vrijdag liggen ze in de winkel bij de Apple-dealers

Bijdrager
    Richie79
    ”MacAanZee”

Vrijdag liggen ze in de winkel bij de Apple-dealers

Weet je dat zeker ? Volgens de dealers worden ze die dag pas geshipped en zullen ze pas volgende week dan binnen moeten komen voor de retailers

Bijdrager
    MacAanZee

Bij iCentre zeiden ze vandaag ‘we verwachten ze in enkele dagen’ – dat zou dus vrijdag (kunnen) zijn.
    Ze weten het natuurlijk nooit helemaal zeker. Ze hebben wel grote aantallen besteld, dus ook als er maar een deel geleverd wordt is er een goede kans dat je er meteen een kunt kopen

Bijdrager
    Tjeerd

ik hoop hem ook op vrijdag te krijgen..:)

Bijdrager
    Richie79

Ik heb die van mij gereserveerd bij LJS, zou mooi zijn als die vrijdags of in het weekend binnen is

Bijdrager
    ipodtouch

Heb net uitgebreid e-mail contact gehad met StoneHouse. Ze verwachten hem eind deze week.
    Ik denk dat ik ‘m daar ga reserveren.

Bijdrager
    Tjeerd

Dus toch nog hoop voor een levering op vrijdag:)

Bijdrager
    Furka

ik hoop trouwens erg dat ze morgen bij de resellers aankomen. dat wordt wel eens tijd!

Bijdrager
    MacAanZee

ik ga om half rwaalf even een kopje koffie drinken. (Altijd lekkere koffie bij iCentre Uitgeest.) Dat doe ik meestal als ik het idee heb dat er bestelde dingen aankomen.

Bijdrager
    aaldriks

*heeft al een telefoonlijstje gemaakt van alle dealers in de buurt*

Bijdrager
    MacAanZee

ik heb zo vaak iets besteld, soms dingen, zoals nieuwe iMacs met een lange levertijd, soms wel drie maanden en ALTIJD was ik toevallig even bij iCentre als het bestelde spul net binnenkwam, als ik er dan toch maar even naar vroeg. Ze hebben me nog nooit hoeven te bellen.
    Ik voel het aan mijn grote teen, of zoiets..!!:):) Maar ja….vandaag is het natuurlijk gewoon de officiele leverdatum….. Als het er dan NIET is, gaan een hoop Apple-freaks een chagrijnig weekend in – want van voetbal houden ze ook al niet (volgens mij!)

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 64)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.