30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 64)
  • Q:
    Bijdrager
    ipodtouch

Levertijd Ipod Touch

Wat als ik de Ipod Touch Zondag avond bestel. Wanneer denken jullie dan dat die binnen is?? Het gaat hierbij om de Ipod Touch 16GB.

Bijdrager
    Eprom

Bestel ‘m via de Apple Store en er staat een levertijd bij.

Bijdrager
    ipodtouch

ja maar hoe lang ongeveer. Ik heb zelf geen ervaring met de Apple Store.

Bijdrager
    macker

bestel en kom er achter.

Als je de iPod wilt hebben maakt het toch niet zo veel uit of de wacht tijd 5 of 6 dagen is.

Bijdrager
    denboris

ik geloof dat ie vanaf 28 september gewoon in de winkel ligt! nog 4 dagen wachten dus

Bijdrager
    huinkroese

Gast… je héét ipodtouch… wat maakt het nou uit, nu bestellen en je bent de eerste om je naam eer aan te doen.

Bijdrager
    MacAanZee

Ik ga altijd naar de dealer. (iCentre) Als ik iets bestel, zet ik ’t daar op de lijst e krijg ik ’t als e e n van de eerste

Bijdrager
    iPod

Ik heb hem 5 september besteld en hij is net 20 minuten geleden afgeleverd:D

Hij is echt GE-WEL-DIG!!

Bijdrager
    macker

20 dagen wachten dus

Bijdrager
    Richie79
    ”iPod”

Hij is echt GE-WEL-DIG!!

Lucky basterd :evil:

Maak foto’s, post een review :D

Heb je nog problemen met het scherm van de Touch ( black op black probleem )

Ik moet nog wachten op me telefoontje van LJS voordat die binnen is :x

Bijdrager
    My-Pod
    ”Richie79″
    ”iPod”

Hij is echt GE-WEL-DIG!!

Lucky basterd :evil:

Maak foto’s, post een review :D

Heb je nog problemen met het scherm van de Touch ( black op black probleem )

Ik moet nog wachten op me telefoontje van LJS voordat die binnen is :x

Omg jij ook hier… Als je dit leest bel LJS dan even will ya?:p..

Idd *jealous!*

Bijdrager
    iPod

Helaas heb ik op dit moment geen tijd om te spelen met deze prachtige iPod want ik moet nu weg. Maar vanavond zal ik er mijn mening over geven en zal ik wat foto’s posten!

Bijdrager
    MacAanZee