10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Lifelogger

Levertijd iPod Apple store?

Hallo,

Zijn er mensen die ervaring hebben met de Apple store en haar levertijd? Zou graag willen weten wat de gemiddelde levertijd is. Er staat wel meestal verzendklaar binnen 1 dag… maar dat wil niet zeggen dat hij dan ook echt verzendklaar is.:-)

Hoor graag de ervaringen…

Bijdrager
    iJack

Hang er vanaf wat je besteld. Een compleet systeem kan even duren weet ik me te herinneren van vorige draadjes. Ik heb pas iLife 06 besteld en dat had ik in 3 dagen in huis… Dus een gemiddelde levertijd van wat?

Als het om een iPod gaat (gezien de plaatsing in dit forum) dan ben je veel sneller uit hem bij een van de tegenwoordig zeer vele verkooppunten te halen…

Groet, Jaap.

Bijdrager
    datillsta

iPod nano + inscriptie dinsdag besteld, vrijdag geleverd
    iPod 30GB + inscriptie dinsdag besteld, ook vrijdag geleverd

Bijdrager
    Lifelogger

Heb de iPod video (zwart), universal dock en USB-stroomadapter besteld…:-)

Bijdrager
    Lifelogger
    ”datillsta”

iPod nano + inscriptie dinsdag besteld, vrijdag geleverd
    iPod 30GB + inscriptie dinsdag besteld, ook vrijdag geleverd

Ok… dank je voor de reacties! Ben ik in ieder geval weer iets wijzer en weet ik ook wanneer ik de mijne kan verwachten.:-)

Bijdrager
    Buzz

De iPods zijn volgens mij allemaal gewoon op voorraad bij Flextronics in Venray, daar komen ze vandaan. Dus dezelfde dag of de dag erna gaat hij op de post, en dan heb je hem dus binnen 1-3 dagen thuis bezorgd.

Kijk wel uit dat als je meerdere items in de Apple store in één bestelling plaatst ze tegelijk geleverd worden. Dus als er één item bij zit dat er pas over twee weken is, dan krijg je al je bestellingen pas over twee weken.

Bijdrager
    Zekestarr

Mac Mini, dinsdag besteld, ETA 7 april :x

Bijdrager
    J-R0eN

Woow:o dat is een maand wachten….

ik heb vorige week maandag een mac mini besteld (oude versie nog), dinsdag kwam de update maar ja goed. Heb hem nog steeds niet binnen levertijd is tussen de 3-8 werkdagen dus zal die vandaag binnen moet komen.. :D Hopen maar dat het zo is.

Bijdrager
    Raikkonen

bij mij duurde het een week of twee voor ik mijn iPod G5 kreeg

(maar die moest nog helemaal uit china komen :evil:)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.