30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 43)
  • Q:
    Bijdrager
    collo

Levertijd dual 2Ghz BTO?

Hoi,

Ik heb net via de Apple store een dual 2ghz met ATI 128mb kaart, zonder modem en met airport extreme en wireless keyboard en muis besteld.

Hebben jullie enig idee wat de daadwerkelijke levertijd is op dit moment? Volgens apple kan het alles van 4 tot 14 dagen zijn.

Alle info is welkom!

Collin

Bijdrager
    Jesper

Mijn dual 1,8 Ghz met ati radeon 9600 128 mb werd geleverd binnen 2 weken (vanaf moment van betaling)

Bijdrager
    collo

AARRGGGHHH.. ik wil eigenlijk gewoon naar de winkel rijden en er eentje halen. Maar ik wil nou eenmaal niet het standaard model hebben:(

Wel tevree?:)

Bijdrager
    Jesper

Jup ik had precies zelfde. Maar ik was al blij dat ik hem build to order kon vinden, dattie netjes was thuisgeleverd zonder enige problemen, en dat het binnen 2 weken was, wat voor de dual 2,5 Ghz wel anders was.

Bijdrager
    addyboy

Ik heb zo’n3 weken geleden mijn BTO 2 x 2 G5 besteld via machouse.. als ik geluk heb komt die volgende week:(

Bijdrager
    collo

Hmmm lekker is dat. iemand anders wat positievere verhalen?:)

Bijdrager
    macpro

Nope.
    Ben al 5 weken in verwachting van een BTO PowerBook 12″.:cry:

Bijdrager
    macanoid

Apple belooft veel op dit moment maar komt weinig na – wacht al 6 weken op m’n bestelling……….:evil:

Bijdrager
    Esquare
    ”macanoid”

Apple belooft veel op dit moment maar komt weinig na – wacht al 6 weken op m’n bestelling……….:evil:

Moeten jullie maar niet allemaal tegelijk bestellen.

:lol:

Bijdrager
    KingOfBongo

Die 2×2 Ghz zou redelijk vlot moeten gaan dacht ik – het waren vooral de 2×1,8 (voor de ‘zuinige’ mensen) en de 2×2,5 (voor de ├╝bergeeks zoals ik :D ) die niet echt vlot de deur uitgaan … De mijne (2×2,5) zou eind volgende week de deur uit moeten gaan (al doet hij dat al sinds eind mei)…

Bijdrager
    Roggie

Ik wacht al vanaf derde week juni op mijn BTO 2×2. Hoewel dat BTO ook wel meevalt. Alleen maar de radeon 9600, die iedereen er in wil hebben volgens mij.
    Nu was er iets fout gegaan met de bestelling en sindsdien wacht ik alweer 4 weken en nog geen enkel tken van leven bij de distributeurs volgens mijn dealer.

Kortom; weinig positieve geluiden over de levertijd.

Bijdrager
    Kjartan

zelfde verhaal hier: midden juli BTO Dual 2 Ghz + 20 inch Apple Display besteld. Vanwege het scherm kon het iets langer duren: eind juli, begin augustus werd mij gezegd. Ondertussen nog niets gehoord…

Vraag me af of het nu door de G5 komt of door het nieuwe scherm, dat ze blijkbaar ook niet op tijd kunnen leveren.

Ik blijf ongeduldig wachten…:(

Bijdrager
    Roggie

Het berichtje op applebits dat alle G5’s in Nederland op en uitverkocht zijn en dat het nog niet bekend is wanneer er nieuwe machines geleverd gaan worden doet ook al weinig goeds vermoeden.

Bijdrager
    addyboy

Yeah.. het heeft dan misschien even geduurd.. maar ik kan hem morgen ophalen :D:D:D:D:D:D:D:D:D (sorry voor de overdosis aan smilies.. :P..)

Dus morgen een blij topic erbij hoop ik:P

Bijdrager
    monsterke

Amai en ik ben al ongeduldig na Dag 6 … Powerbook 15 inch besteld BTO

Bijdrager
    Roggie

Addyboy: noem dat maar ‘even duren’. Ik wacht al veeeeel langer en nog steeds geen G5.
    Veel plezier alvast morgen.

Bijdrager
    addyboy
    ”Roggie”

Addyboy: noem dat maar ‘even duren’. Ik wacht al veeeeel langer en nog steeds geen G5.
    Veel plezier alvast morgen.

Het is nu morgen en ik heb hem hier.. Echt geweldige machine :D… (Zie ook: http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=24386&highlight= ). Maar hoe lang wacht je al?

Bijdrager
    Roggie

Oorspronkelijke bestelling was eind juni, maar daarbij was bij de dealer iets misgegaan en was ik op vakantie. Vervolgens opnieuw besteld in de derde week van juli.

Van harte gefeliciteerd met je G5!

Bijdrager
    collo

Net binnen….

Beschrijving
    2.0DPG5 CTO

Verstuurd binnen
    3 – 5 DAYS

en dan:

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?
    Uw bestelling zal worden verzonden op of voor 27.08.2004

WAT!?

Bijdrager
    KingOfBongo

Niet dat ik je wil ontmoedigen maar ik wacht al sinds midden mei :?

Bijdrager
    collo

Dat is wel vrij triest te noemen vind je niet?:)

Wat heb je besteld?

Bijdrager
    KingOfBongo

2 stuks 2.5ghz & 2 23″ alu displays – voorlopig is levering voorzien voor de 20e (nu vrijdag …) – blijven hopen zeker …:|

Bijdrager
    Roggie

Goed nieuws! Morgen of overmoren is hij er!!!

Bijdrager
    monsterke

levering volgens Apple reseller :

eind deze week kan maar eerder volgende week …:(

de verwachtingen zijn hoog gespannen

:)

Bijdrager
    monsterke
    ”KingOfBongo”

2 stuks 2.5ghz & 2 23″ alu displays – voorlopig is levering voorzien voor de 20e (nu vrijdag …) – blijven hopen zeker …:|

kan je vragen dat ze de Powerbook bijdoen bij de levering :D

waar heb je hem besteld ?

Bijdrager
    KingOfBongo

Apple Store via financiering – ’t is voor de firma …

Bijdrager
    monsterke

Voor mij is het ook voor de firma … heb via IT PRO besteld (Apple Centre)

Bijdrager
    collo

Shipped 17/08/2004

WOOOHOOOOO!!!!

4 dagen nadat de betaling binnen was dus verscheept.. nu ligt ie in Dublin en hopelijk deze week de Dual2Ghz nog bij mij op tafel!

Collin

Bijdrager
    collo

hmm kut, nu moet ik snel ergens een goede monitor vandaan halen!

Bijdrager
    Roggie

Hij is er…WOW…

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 43)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.