11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    plato

Levertermijn Mac Mini

Weet iemand wat de huidige levertermijn van een Mac Mini ongeveer is?

Ik heb begin maart een mac mini besteld bij een lokale apple winkel,
    en nu zijn we bijna twee maand verder, en men weet mij nog steeds niet te zeggen
    wanneer de mac er ongeveer zal zijn…

Bijdrager
    A

wacht je al zo lang !!! arme ziel.

Bijdrager
    WouterP

Op apple .com staat meestal erbij wat de levertijd minimaal is en maximaal volgens mij… mmm… iPods worden binnen 24 uur (meestal) geleverd… maar met mac minis zal dat anders gaan.. k weet niet

Bijdrager
    apple freak

Annuleer hem bij de apple winkel en bestel hem op apple.be want dit slaat nergens op!

Bijdrager
    danielpunt

ik wacht nu ook bijna 2 weken op de Mini, ik moet nog minstens 3, maximaal 5 weken.

Mn Powerbook moet deze week aankomen:D

Bijdrager
    plato
    ”apple

Annuleer hem bij de apple winkel en bestel hem op apple.be want dit slaat nergens op!

heb ik geprobeerd, maar
    dit gaat blijkbaar niet: ik heb een voorschot betaald en krijg dat bij het annuleren niet terug.
    (zelfs al annuleer ik enkel de mac mini, en behoud ik het toetsenbord/muis/airportexpres…)

Bijdrager
    Atjous

gaat het toevallig om een built to order mini? (extra geheugen / Superdrive)
    ik heb er ruim 6 weken op gewacht…

Bijdrager
    iDayDreamer

Zo lang al aan t wachten??? :o
    Ik had mijn MM binnen een 1,5 week binnen. (maar dat was 2 maanden geleden) (BTO: extra geheugen)

Die wachttijd van jou is wel heel erg lang….. Zou eens contact opnemen met je winkel of met apple.

Gegroet,

iDD

Bijdrager
    plato
    ”iDayDreamer”

Zo lang al aan t wachten??? :o
    Ik had mijn MM binnen een 1,5 week binnen. (maar dat was 2 maanden geleden) (BTO: extra geheugen)

Die wachttijd van jou is wel heel erg lang….. Zou eens contact opnemen met je winkel of met apple.

Gegroet,

iDD

heb al wekelijks gebeld,
    en er zijn al zware woorden gevallen…
    Als ik mijn BTO-order schrap, dan verlies ik mijn voorschot…
    Toch wel erg, zeker omdat ik weet dat ik de mac mini met dezelfde specificaties in twee winkels in de buurt zomaar zou kunnen gaan halen…

Heb twee lesjes geleerd:
    ik ga niet meer terug naar die winkel (behalve nog één keer : om mijn Mac mini af te halen)
    en in het vervolg bel ik eerst wat in het rond om te zien of winkels die wat verder zijn het bewuste toestel wel in voorraad hebben. 100 km weegt niet op tegen 2 maanden extra wachttijd…

Bijdrager
    Boytje

Ik heb gister de mijne besteld en volgens de website heb ik em op of voor 9 mei binnen, dus:)

Bijdrager
    A

gefeliciteerd met je aankoop. :wink:

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.