5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    se7en d

Levertermijn BTO imac?

Ik heb mid augustus een BTO imac (24″, 2.8Ghz, 500GB disk, wired KB & Mouse) besteld bij een reseller in Belgie (switch). Begin september ben ik nog eens langsgegaan om te horen of men al wist wanneer die geleverd worden, maar helaas had men geen informatie. We zijn nu ondertussen weer 2 weken verder (4 weken sinds bestelling), en ik heb nog niets gehoord. Dus, 2 vraagen:

1) heeft er iemand ervaring met BTO en resellers (dus niet via AppleStore) en lange levertermijnen?
    2) is het normaal dat de reseller geen idee heeft van de verwachte levertermijn?

bedankt!

Bijdrager
    SM-R2

Ik heb hem op 9 augustus besteld. Precies dezelfde configuratie en wacht ook nog steeds. Werk bij een Apple Premium Reseller en weet dat een BTO/CTO vaak 2 tot 4 weken op zich laat wachten. Het lijkt erop dat de 2,8GHz wat meer tijd nodig heeft, want de 20 en 24 inch standaard configuraties waren al binnen een week na release bij ons binnen.

Bijdrager
    se7en d

Het vreemde is wel dat, als ik nu op de Apple Store ga kijken, dezelfde configuratie binnen de 3 dagen verzendklaar is. Toen ik de mijne besteld, was dat nog 5-7 dagen. Ik zou dus denken dat de productiecapaciteit ondertussen voldoende (of toch alleszins beter is)? Weet iemand hoe lang de eigenlijke verzending naar Europe gemiddeld duurt? Worden bestelling via de Apple Store sneller afgehandeld dan die via een reseller?

Bijdrager
    tylerdurden

ik heb ook een ongeveer soortgelijke bestelling staan sinds 14 augustus bij youmac te eindhoven.
    is ook nog steeds niks over bekend.

Bijdrager
    SM-R2

Via de Online Store en de echte Apple stores gaat het veel sneller, omdat Apple eerst aan hun “eigen” klanten uitleverd en dan pas aan de resellers. Dat is mijn conclusie van wat ik zie en hoor.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.