30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 35)
  • Q:
    Bijdrager
    MrJvG

Leveringstatus Apple Store???

Wie kan me helpen?

Het onderstaand vind ik als ik kijk bij mijn bestelstatus op de Apple Store…

Shipped to
    ‘S-HERTOGENBOSCH, NL
    05 Aug 2006

Estimated Delivery Date
    15 Aug 2006 (Subject to change)

Current Delivery Status
    In Transit to Customer –
    Shipment on Schedule 10 Aug 2006

Kan ik nu mijn MacBook dus op 10 augustus (!!MORGEN!!) verwachten of moet ik nog even wachten:(

Pffffff sorry kan echt niet wachten!!!

Bijdrager
    Nikita
    ”MrJvG”

Estimated Delivery Date
    15 Aug 2006 (Subject to change)

Dat dus.

:)

Bijdrager
    MrJvG

Nouja:( Dan maar tot na het weekend wachten:(

Ach jah het wachten zal beloond worden, maar geloof me het is geen pretje…

MMM toch nog vraagje?
    Current Delivery Status
    In Transit to Customer –
    Shipment on Schedule 10 Aug 2006

Wat betekend die 10 augustus? Mijn Engels :S Sorry!

En is het niet zo dat het altijd wat eerder komt?

Bijdrager
    Nikita

Dat ‘ie op die datum wordt verzonden.

Bijdrager
    MrJvG

Oke.. En wat hebben ze dan vanaf 1 augustus er mee gedaan?
    Het wordt toch na 3 dagen al verstuurd?

Bijdrager
    de.Studio

Betekent dat ie op schema ligt om de 15e te worden geleverd. Hij is al verzonden. Is immers ‘in transit’.

Bijdrager
    Nikita
    ”MrJvG”

Oke.. En wat hebben ze dan vanaf 1 augustus er mee gedaan?
    Het wordt toch na 3 dagen al verstuurd?

Heb je een build-to-order misschien? Wat ik d’r uit begrijp is dat ze ‘m de 5e pas in behandeling hebben genomen.

Bijdrager
    MrJvG

Nee, alles gewoon standaard. 2,0 GHz 512 MB, 60 GB..

Dus :S Vind het van de Apple Store toch een beetje raar. Verzendklaar in 3 dagen en dan? Nog 1,5 week wachten..

Bijdrager
    Nikita

Die dingen komen uit China he, niet van om de hoek. Daarbij schijnen ze razend populair te zijn dus dan zijn de leveringstijden vanzelf al langer :wink:

Bijdrager
    MrJvG

Daar heb ik ook alle begrip voor. Maar als er aan de telefoon van de Apple store wordt verteld dat het hoog uit 1 week duurt, tja dan ben je niet goed bezig en probeer je alleen maar je marge te halen als verkoper!!

En op de Apple store vind je ook alleen maar de melding verzendklaar binnen 3 dagen, verder niets. Best zonde..

Maar ik wacht (on)geduldig af!

Bijdrager
    Nikita

Geduld is een schone zaak zeggen ze he :wink:

De MacBook is een leuk apparaat hoor, heb ‘m hier ook zelf. En ach, dan heb je ‘m volgende week maandag… No sweat toch?

Bijdrager
    MrJvG

Idd, ga er zeker van genieten als ik hem eenmaal heb!

Bijdrager
    yellow

Je moet hem volgen via TNT.nl. Veel “nauwkeuriger”:D Bij mij stond “Estimated Date 9 August”. Vandaag dus. Maar ik heb hem (MacBook wit 2.0, standaard) al een week!:D

Bijdrager
    MrJvG

Verzonden – Aug 5, 2006 via Kuhne & Nagel Spedition s.a r.
    Volgnr.: 00340460560002541468 Volg deze zending

Aantal Product Verwachte
    leverdatum
    1 MB 13/2.0 CTO WHITE
    Toon info Verberg info

HOE DOE IK DAT DAN?

Bijdrager
    yellow

Grappig, jij hebt een ander carrier.:D zij hebben vast ook wel een trackingsysteem. Check hun site zou ik zeggen. :D

Bijdrager
    MrJvG

http://www.kn-portal.com

Kan er niks op… Tenminste?

Bijdrager
    yellow

ehm, zoals nikita al zei: geduld is een schone zaak! :P

Bijdrager
    SeaTrue
    ”MrJvG”

Nee, alles gewoon standaard. 2,0 GHz 512 MB, 60 GB..

Dus :S Vind het van de Apple Store toch een beetje raar. Verzendklaar in 3 dagen en dan? Nog 1,5 week wachten..

zoiets vertelde de persoon in de itpro over de mighty mouse (wireless) daarnet ook in de winkel.
    Komen pas binnen in oktober… :S over 3 tot 5 dagen shipping gesproken

Bijdrager
    MrJvG

Ja inderdaad.. Dit is niet erg netjes!!!

Ik had mijn bestelling telefonisch gedaan, en er werd tegen mijn hooguit 1 week wachttijd gezegd.
    Vervolgens kreeg ik maar geen bevestigingsmailtje, wat overigens binnen 1 uur zou moeten zijn! Dus heb 1 dag later alles maar zelf online besteld. Toen werd ik opeens door de zelfde gast gebeld als waarbij ik mijn bestelling had gedaan.
    Hij had een verkeerd e-mail adres genoteerd, merkte hij op.
    Dus mijn reactie: Tja, sorry heb het net online besteld, waarop vervolgens meneer boos werd omdat WIJ een deal hadden.
    Volgens mijn heb ik een deal met Apple maar goed.

Conclusie: Die betrefte Apple store medewerker vind het dus belangrijker om hoge verkoopcijfers te halen, waarbij hij natuurlijk ook de nodige provisie krijgt en liegt daarbij liever over de levertijd dan de waarheid te vertellen.

Uiteindelijk is het toch erg onduidelijk niet alleen bij de telefonische Apple Store, maar ook bij de online Apple store… Levertijden vind je nergens duidelijkheid over. Tenminste als je eenmaal hebt betaald, dan wordt alles duidelijk!

Bijdrager
    ewoutlio

Hier exact het zelfde!

Volgens mij is er een heel schiplading met MB’s en iPods onderweg naar Europa!!! KAN NIET WACHTEN!

Verzonden – Aug 7, 2006 via Kuhne & Nagel Spedition s.a r.
    MB 13/2.0 CTO WHITE

Verzonden – Aug 7, 2006 via Flextronics Logistics B.V.
    IPOD NANO 2GB BLACK ENGRAVED-BNL

Gewoon hopen dat het schip niet zinkt……. Zoals gebeurde met schoenen en BMW’s, Audi’s, Volvo’s (dat is dan weer niet zo heel erg) afgelopen jaar!

Bijdrager
    Sanhi

Wel lullig als jouw nieuwe BMW X5 daar net tussenzat…

Bijdrager
    Mattnh
    ”samheijens”

zoiets vertelde de persoon in de itpro over de mighty mouse (wireless) daarnet ook in de winkel.
    Komen pas binnen in oktober… :S over 3 tot 5 dagen shipping gesproken

Hoe lang gaat het wel niet duren voor mijn bestelde Mac Pro er is? :grrr:

Bijdrager
    MrJvG

Reken dus gewoon maar op STANDAARD 2 weken!

Bijdrager
    Killsalot

Damn ik zie dat Apple random gewoon een Parcel pakt! mijn iPod nano werd met UPS gebracht!!!!
    en mijn MacBook die onder weg is word gebracht door TNT International Express

Maar ik moet wel zeggen ik vind dat Apple.com slecht haar status pagina doet update met TNT.
    Met UPS wist ikmeteen waar hij was etc en nu wacht ik al 12 uur lang op de eerste tekens van vertrek bij Apple.com!

Bijdrager
    Killsalot
    ”MrJvG”

Reken dus gewoon maar op STANDAARD 2 weken!

Hoelang heeft het geduurt voordat je je macbook binnen had, of wacht je nog steeds?

Bijdrager
    Killsalot

Ik word gek hier van TNT! Ik krijg al van af zondag deze message bij mijn Track code. Maar TNT en Apple hebben sinds dien hun websites niet meer geupdate!

TNT.nl —>
    13 aug 2006 17:34 Suzhou Shipped From Originating Depot
    13 aug 2006 16:57 Suzhou Consignment Received At Transit Point

Apple.nl —>
    Current Delivery Status In Transit to Customer – Shipment on Schedule 13 Aug 2006

En morgen moet mijn prachtige MacBook al aankomen! Maar geloof er niks aangezien apple en TNT niks vertellen waar hij nu is! :@

Estimated Delivery Date 17 Aug 2006 (Subject to change)

Bijdrager
    Nikita

Doe ’s rustig man… Dat ding komt als ‘ie komt. Apple zegt de 17e? Komt het de 17e, misschien de 18e. Maar om d’r nou zo’n heisa over te maken vind ik eigelijk een tikkie idioot…

Bijdrager
    J.C.

Je moet ook even nagaan, dat het natuurlijk voor zo’n bedrijf als UPS of TNT onrelevant is om elke dag een auto te sturen als er pakketjes voor 2 dagen in de truck passen. Als je geen priority zending doet ( dus extra betaald) hoef je niet van zo’n bedrijf te verwachten dat ze zoiets doen…

Bijdrager
    Killsalot
    ”Nikita”

Doe ’s rustig man… Dat ding komt als ‘ie komt. Apple zegt de 17e? Komt het de 17e, misschien de 18e. Maar om d’r nou zo’n heisa over te maken vind ik eigelijk een tikkie idioot…

Dat hij aankomt Oke dat geloof ik wel!!! Maar het gebrek aan informatie irriteert mij ik sta elke dag op met de hoop eindelijk wat informatie te krijgen! dat hij in amsterdam is aangekomen maar nee zowel TNT en Apple leveren mij geen informatie!

Bijdrager
    Nikita

God meid, hoe moeten ze dat vroeger wel niet hebben gehad toen d’r nog helemaal geen internet of track-and-trace bestond…?

Maak d’r niet zo’n gedoe van joh, je zit alleen jezelf in de weg. En anderen hier :roll:

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 35)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.