8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    emiel01

Leveringsprobleem Ipod Touch

Ik wil een iPod touch kopen maar ben al verschillende winkels bij langs geweest, en ook gebeld. Maar allemaal zeggen ze dat er een leveringsprobleem is. Als ik op apple.nl kijk staat er: Verzendklaar: 3 – 5 dagen. Betekend dat ze hem bij apple.nl nog wel kunnen leveren?

Bijdrager
    MacTS

Ik heb er vanmiddag eentje online besteld. Ben benieuwd of hij inderdaad binnen 3-5 (werk)dagen geleverd gaat worden.

Bijdrager
    iPatjj

Verzendklaar wil betekenen dat je product dan pas wordt opgestuurd. Niet dat hij er dan geleverd moet worden;)

Bijdrager
    MacTS
    ”iPatjj”

Verzendklaar wil betekenen dat je product dan pas wordt opgestuurd. Niet dat hij er dan geleverd moet worden;)

Klopt, maar bij mij staat leverdatum 29.09 – 02.10. Dit betekent dat er 3 tot 6 werkdagen tussen zitten.

Bijdrager
    Stefmac

Meestal zijn die leveringen zeer snel.
    Dat zijn mijn ervaringen.
    Nu ik heb de mijne zaterdag gaan halen.
    Even rond gesurf en gevonden.
    Is wel in belgie
    En hij is prachtig

Bijdrager
    emiel01

‘k heb hem maar via internet besteld, staat dat ie begin volgende week aankomt :D), laat ik het hopen.

Bijdrager
    Yeti

*Off-topic*

Mijn vader heeft er twee weken geleden eentje besteld, maar die is nooit aangekomen omdat hij de bestelling al weer had geannuleerd, hij wilde toch maar een iPhone:roll:

*Off-topic*

Bijdrager
    conradzoo

Heb mijn 16gb iPod Touch vorige week woensdagavond besteld (Apple store) en vandaag komt ie aan. Yes!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.