13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Maximus

Levering PowerMac

Ik heb zaterdag middag via de online store een powermac bested, de levering staat uiterlijk op 27/4 maar er is tot op de dag van vandaag 26/4 nog niets verandert aan de orderstatus.

Hij staat nogsteeds op open ..

Wie weet of dit nog verandert.

Bijdrager
    sarasin

effe bellen met de Applestore hebben wij ook gehad, wij hadden een mac + een FW kabel besteld en de Fw kabel was net niet meer leverbaar waardoor het later zou duren. Toen heb ik opgebeld en hebben ze het gesplitst en dus hebben we alsnog alles netjes en keurig gekregen!

Bijdrager
    Deskman

Wat doet je denken dat wij, of wie dan ook hier op het forum daar enig inzicht in hebben??

Bijdrager
    bieker

Deskman: misschien heeft iemand er ervaring mee. Zoals johnny_cash.

Bijdrager
    klaus

als er staat dat hij on or before 27 verzonden wordt, dan kan is dat geen garantie dat ze geven, dat is een estimatie.

Het kan vroeger zijn, het kan later zijn, en aangezien we vandaag nog niet de 27ste zijn, kan het nog altijd gebeuren.

Maar als er updates zijn natuurlijk, dan kan het zijn dat ze uw order achterhouden, en dan gratis upgraden. Maar dat weet natuurlijk niemand:)

log even in op de amerikaanse store, en vraag daar je order op, heb al gelezen dat die iets meer info geven omtrent de shipping, hun store is daar recentelijk geupdate.

Klaus

Bijdrager
    boesboes

euh, had je niet beter gewacht??:)
    er komen namelijk powermac updates….

Bijdrager
    Buzz

Dat had ik ook bij het bestellen van mijn PowerBook. In mijn ervaring krijg je altijd uiterlijk op de genoemde dag zelf bericht dat hij verzonden is, of dat er uitstel is. Maar bij mijn PowerBook duurde het tot de ochtend na de dag die aangegeven stond voor ik bericht kreeg dat hij verzonden was. Daarna was hij natuurlijk nog anderhalve week onderweg vanuit China. Kortom, heb geduld, en bel anders gewoon even met de Store.

Zolang er niet ‘cancelled’ staat betekent het dat Apple er nog mee bezig is.

Bijdrager
    Napsju

Misschien heeft het te maken met Tiger op de 29ste? Misschien wachten ze daar wel op en leveren ze hem dan pas uit.

Bijdrager
    Deskman
    ”bieker”

Deskman: misschien heeft iemand er ervaring mee. Zoals johnny_cash.

Ik heb het over inzicht, niet in ervaring. Er zijn inmiddels 547 draadjes waarin mensen vragen wie er weet wanneer de felbegeerde spullen op de mat liggen. Dat weet alleen Apple zelf. Als je een Mac bestelt kan hij morgen binnen zijn, maar als je er meer geheugen in wil kan het ineens weken duren. Met BTO is het helemaal een gokkast. Als je een model met een onderdeel dat niet voorradig is bestelt kan het ineens flink vertraagd worden. En na een vertraging toch ineens morgen afgeleverd worden…

Ik had een Shuffle besteld, levering was bijna 3 weken na de bestelling gepland. Toen werd de boel uitgesteld en kon het nog wel twee weken langer gaan duren. En toch had ik de shuffle een dag ná de eerst geplande dag in huis.

Kortom: Bel Apple, kijk met je trackingnummer dat je hebt gekregen in welk postkantoor je spullen al of niet zijn aangekomen en wacht in gezonde spanning af.

Bijdrager
    Eric Hammink

Er kunnen echt elk moment nieuwe PowerMacs worden verwacht. Ik denk dat de order daarom nog niet wordt uitgeleverd door Apple.

Bijdrager
    Maximus

deskman rustig aan zeg ik vraag alleen maar….:?

Ik heb het op de US store gechecked en daar wordt veel meer info gegeven (misschien tip voor NL store) en ja ik moet maar wachten:P ik maakte me al zorgen over mijn nieuwe macje:D

Bijdrager
    Lancelot

Buiten nieuwe Power Macs komen er ook nieuwe iMacs!

Bijdrager
    Deskman

Ik ben de rust zelve. Maar het is koffiedik kijken. :oops:

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.