19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    maxiBook

Levering op donderdag?

Allen,

ik werd zojuist benaderd door Hi/KPN, om een afleverdatum van mijn iPhone 5 vast te stellen. Ik had de keuze tussen donderdag(!!) middag of avond. Dit zou dus betekenen dat ik morgenmiddag mijn iPhone al krijg.
    Hebben meer mensen dit al, en zouden ze dit inderdaad ook gaan doen?

Bijdrager
    moller

nee, ik denk dat ze je voor de grap bellen… gewoon om je lekker te sarren.

Bijdrager
    jgmkoster

Nog niet gebeld/gemaild door hi/kpn, maar ze mogen bellen hoor. Ze hebben m’n nummer, kom maar op met dat ding.

Wanneer heb je eigenlijk besteld? Wat is je ordernr? Kan ik misschien afleiden of ik ook bij de eerste lichting zit.

EDIT: net mail gehad, staat vrijdagmiddag op de stoep

Bijdrager
    maxiBook

In mijn bevestigingsmail staat:

Bedankt voor je bestelling bij Hi!

Met deze e-mail bevestigen we wat je besteld hebt. Het ordernummer van je bestelling is 4141064775

(en nu maar hopen dat jullie niets kunnen met dit bestelnummer;-) )

Heb ik op vrijdag om 11:53 besteld.

Ik zie het trouwens wel weer fout gaan… Ik heb huisnummer 9 met toevoeging 2, en in de bevestiging staat nu huisnummer 92… Maar ja, ga ik daar ook wel posten;-)

Bijdrager
    jgmkoster

Dan was ik slechts 328 orders eerder, had hem ’s nachts om kwart voor 3 besteld.

Bijdrager
    MBPuser
    maxiBook op 26 september 2012

(en nu maar hopen dat jullie niets kunnen met dit bestelnummer;-) )

Ik zal ze ff een mailtje sturen voor een wijziging in het leveradres:lol:

Bijdrager
    SMac

@MBPuser: dat kan niet (meer); kon slechts eenmalig en dat heb ik al gedaan:razz:

Bijdrager
    maxiBook

Mooi, die humor hier:-) Dan moet je alleen ook even rijbewijs en pinpas komen halen!

Heb de pakketdienst gebeld, en alleen in de mail staat het fout, in hun systeem staat het goed…

En, na de mail van de pakketdienst, heeft nu Hi het ook aan mij bevestigd, dus het lijkt erop dat ik hem echt morgenmiddag gewoon krijg… Laat wel weten of het waar is!

Bijdrager
    Bizon

Ik zit nu dus al de hele tijd mijn inbox te vernieuwen. Maar mijn bestelling is maandag pas afgerond. Omdat daarvoor de korting voor de verlenging nog niet verwerkt kon worden. Mijn bestelnummer is ook heel anders dan die van maxiBook. Mijne heeft maar 7 cijfers. Maar goed ik houd er al rekening mee dat ik tot half oktober moet wachten voor ik de telefoon heb. Al heb ik de simkaart gisteren al wel binnen gekregen.

Bijdrager
    sjorshendriks

Hmm, net bericht gehad van T-Mobile dat mijn iPhone onderweg is naar de shop! Kan niet wachten tot vrijdag

Bijdrager
    iMad

Ik heb ze al een mailtje gestuurd en mijn adres opgegeven, dus ik bel je wel als ie binnen is:lol:

Bijdrager
    Applebvv

Ik heb de iPhone 5 om 7:18 besteld bij T-mobile, maar nog geen mail gehad dat hij onderweg is naar de shop. Kan deze mail nog later komen?

Bijdrager
    Mona

Zojuist een leveringsbevestiging van T-Mobile gehad; vrijdag tussen 8:30 – 13:00 uur, ik zeg: YEAAHHH!

Bijdrager
    LeonDemeijer

@Mona wat was je ordernr? Heb tot nu toe nog niets gehad..

Bijdrager
    maxiBook

Helaas… Ze belden net, dat ze hem op donderdag niet mogen leveren… Nu komt ie vrijdag tussen 10 en 14… Ook prima! Vooruit dan maar weer!

Bijdrager
    Jeroen

Hier ook bezorg afspraak gemaakt! (T-Mobile) Vrijdag tussen 13:30 – 18:00 komen ze als het goed is de iPhone brengen!:D

Bijdrager
    Robin Peek

Vrijdag 21 september iets over 08.00 de iPhone 5 besteld bij T-Mobile, afgelopen maandag bericht gehad van T-Mobile dat de levertijd vanaf dan twee tot drie weken zal zijn..

Bijdrager
    LeonDemeijer

@Robin Peek hier precies hetzelfde!

Bijdrager
    100percentme

Grappig, bestel je een TELEFOON (die heb je dan dus nog niet) en dan BELLEN ze wanneer je hem wilt krijgen:)

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.