20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    jwtromp

Levering nieuwe MacPro

Ter info: Ik werd gisteren (28 februari) gebeld door de Apple Store dat de door mij half december vorig jaar bestelde (en betaalde) MacPro
    binnen 5 tot 7 dagen “gereed zal zijn voor verzending” . Op de opgave die ik (na betaling) ontving stond “gereed voor verzending: Febuary”.
    Daar zit dan kennelijk alweer een week vertraging op. De machine moet uit Texas komen, dat zal ook nog niet soepel gaan.
    Wie nog niets heeft gehoord kan bellen met de Apple Store.

Bijdrager
    MacMaccie

Bedankt voor de info…
    Ik heb m ook in December besteld, maar niet via de applestore.
    Ik hoop vd week wat van m’n leverancier te horen dat de mac pro daar dan binnen is.

Bijdrager
    Flits333

Mijn custom build Mac Pro vorige week vrijdag opgehaald bij mijn leverancier. Besteld in december.

Bijdrager
    Triumph

Die van mij besteld 30 dec geleverd op 17 feb

Bijdrager
    guus

heel benieuwd naar jouw ervaringen Triumph

Geblokkeerd
    Bento

Ik heb ‘de mac pro nu ruim een week maar nog geen tijd gehad om er naar te kijken. Gebruik ‘m nu alleen als prullenbak.

Bijdrager
    guus

@Bento. ontbreekt hier niet aan humor, misschien aan geld?

Geblokkeerd
    Bento

Aan geld geen gebrek. Aan humor ook niet trouwens.

Bijdrager
    pschaik26

@Bento en aan tijd helaas ook niet

Bijdrager
    MacMaccie

@Truimph,dat is nog netjes qua levertijd, moet je nagaan, die van mij is nog eerder besteld”volgens zeggen”, en tot heden nog niks gehoord:-(
    Terwijl ik inmiddels bij een andere shop heb gekeken, waar ze er op dit moment 2 op voorraad hebben.

Ik ben haast geneigd om mijn bestelling te cancelen, en er bij die shop er 1ntje te gaan bestellen.
    Er zit dan weliswaar 16Gb werkgeheugen in, maar die kan ik later altijd wel gaan vervangen voor 32Gb…

Hmmm, ik kijk t eerst nog een paar dagen aan…

Bijdrager
    guus

jammer dat flashopslag standaard is, anders wist ik het ook wel.

Geblokkeerd
    Bento
    pschaik26 op 02 maart 2014

@Bento en aan tijd helaas ook niet

Met dat “werk” wat ik doe heb ik zeeën van tijd.

Bijdrager
    jwtromp

Volgens de bestestatus op de website van de Apple Store wordt de MacPro geleverd tussen 14 en 18 maart.
    Dat betekent dus dat de totale levertijd drie maanden is! Het zou Apple sieren wanneer ze de betalingsverplichting daarop zouden aanpassen.
    Drie maanden vooruitbetalen voor een computer ( hoe goed ook) is van de gekke!

Geblokkeerd
    Anoniem

Drie maanden vooruitbetalen is inderdaad van de gekke, maar het stond je dan ook vrij te wachten tot er duidelijkheid over levertijd was. Ik heb wel ‘ns een bestelling bij Dell geannuleerd omdat de levertijd op de offerte een maand afweek van de week die eerder mondeling overeen gekomen was, van dit soort verrassingen word ik erg melig…

Bijdrager
    MacMaccie

Yessss, vandaag ontving ik een mail van m’n leverancier dat m’n mac pro binnen is, en zojuist heb ik t spul opgehaald.
    ben zeer benieuwd;-)

Bijdrager
    MacMaccie

Het lange wachten is me wel beloond, ik had de mp met 256Gb flashopslag besteld, en ik zag gisteravond tot mn verbazing dat er 512 Gb opslag inzit.
    Gelijk ff op de doos gekeken naar de confugratie, en daar stond t er ook bij vermeld, 512Gb opslag…
    Bedankt Apple

Bijdrager
    Monster

er stonden er een paar op de zaak.. onze DTP-ers staan te trappelen…

Geblokkeerd
    Bento
    MacMaccie op 08 maart 2014

Het lange wachten is me wel beloond, ik had de mp met 256Gb flashopslag besteld, en ik zag gisteravond tot mn verbazing dat er 512 Gb opslag inzit.
    Gelijk ff op de doos gekeken naar de confugratie, en daar stond t er ook bij vermeld, 512Gb opslag…
    Bedankt Apple

256 is ook wel erg weinig. Ik heb er beduidend meer in laten zetten.

Bijdrager
    MacMaccie

Het had voor mij al genoeg geweest, naast mn mp heb ik een pegasus in gebruik voor mn foto’s & een Synology server voor m’n data.
    Maar ach, dit is wel meegenomen

Bijdrager
    Triumph

Pegasus2 voor data/video en Drobo5D (thunderbolt) voor andere opslag.
    1TB flash dus daar doe ik wel alles als normaal mee (Aperture lib en iTunes lib)

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.