17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:

Bijdrager
    Seven

Bijdrager
    arneblk

Nieuwe skins heeft mijn machine in het verleden nooit goed gedaan…

Bijdrager
    aToMac

Waarom vind ik die skins toch altijd veel lelijker dan de standaard… Ik heb met 10.2 alleen de no-stripes geinstalleerd, net als de sunken window knoppen. Maar aangezien dat nu allemaal standaard is in Panther… 8)

Bijdrager
    Jor1

brrrrr….. :x

Bijdrager
    bruno

Skins maken je computer bijna altijd trager, en wordt er meestal niet mooier op, en dat vind ik ook overbodig..;)

Bijdrager
    els

Ik zou liever wat mogelijkheden willen hebben in Panther zelf om wat te spelen met de looks van mijn pobo.

Bijdrager
    bruno
    ”els”

Ik zou liever wat mogelijkheden willen hebben in Panther zelf om wat te spelen met de looks van mijn pobo.

Dat soort dingen snap ik niet, tenzij je er sneller door kan navigeren ofzo, of een wat rustiger beeld krijg. Dus ben wel benieuwd naar jouw motivatie:mrgreen:

Bijdrager
    Sad

Je kan hem natuurlijk uit elkaar schroeven en zelf een leuk kleurtje spuiten ofzo.

Bijdrager
    chonazz

Ja ze zijn echt vet lelijk!
    Ik heb er ooit eens een paar mooie gezien..Maar deze lijken echt nergens op!

Bijdrager
    els
    ”bruno”
    ”els”

Dat soort dingen snap ik niet, tenzij je er sneller door kan navigeren ofzo, of een wat rustiger beeld krijg. Dus ben wel benieuwd naar jouw motivatie:mrgreen:

In OS 9 kon je kiezen uit verschillende standaardkleuren, bijvoorbeeld voor schuifbalken. Vond ik prettig, da’s alles.

Bijdrager
    chonazz
    ”els”
    ”bruno”
    ”els”

In OS 9 kon je kiezen uit verschillende standaardkleuren, bijvoorbeeld voor schuifbalken. Vond ik prettig, da’s alles.

Idd, en toen kwam het van Apple..:-) en dan is het altijd beter!

Bijdrager
    Sad
    ”els”

Ja da’s waar nu heb je de totaal zinloze keuze tussen Blue en Graphire. En dan nog verandert er niet veel.:(

Bijdrager
    chonazz
    ”colpolyp”
    ”els”

Ja da’s waar nu heb je de totaal zinloze keuze tussen Blue en Graphire. En dan nog verandert er niet veel.:(

Kan je nu kiezen?

Bijdrager
    bruno

Graphire!

Bijdrager
    chonazz
    ”bruno”

Graphire!

Waar doe je dat dan?

Bijdrager
    Apollo
    ”chonazz”
    ”bruno”

Graphire!

Waar doe je dat dan?

Preferences –> Appearance
    Tadaaaaaaaaa!!:D

Bijdrager
    chonazz

:-) ooooow, nu zie ik het ook ja:-)

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.