14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Broer Konijn

Leuke manier van winkel verbouwen

Loop ik vanmiddag in het heerlijke voorjaarszonnetje van Grunn de laatste Apple Rumors te overdenken (het is tenslotte dinsdag, je weet maar nooit), gaat mijn hart plots drie keer harder kloppen. Wat zal er komen? Hoe lang blijft ie nog down? Waar zit de refresh knop?

8)

Bijdrager
    J.C.

Moewhahaha, dat is mijn MSN avatar 8)

Bijdrager
    Mac Rules

Wat staat daar boven? Matthias Rutkowsky? Komt daar een advocatenkantoor? Waar is dat?

Bijdrager
    t.leffers

Ja, da’s het nieuwe pandje van Bossina, bij mij om de hoek aan de Westerhaven. Gaat MacMe heten. Daar zat vroeger een Hifi-speciaalzaak. Is echt een heel mooi pand en zeker een vooruitgang in vergelijking met waar ze nu gehuisvest zijn. (iets verderop in een klein hoekpandje en nogal uit de loop van het winkelpubliek) Ben benieuwd wanneer ze openen.

Bijdrager
    buxx

Hé, dat wist ik nog helemaal niet. Klink als goed nieuws, mooi pandje daar.
    Nog wat meer richting et winkelende publiek dus wat meer in de kijker.

Bijdrager
    CalmCruiser

AAhhhhhhaaaa ‘Grunn’ as in Groningen……. kwartje is gevallen :moe:

Bijdrager
    Kokkie Kurka

Is dat niet van Arnold Schwarzenegger?:wink:

Bijdrager
    Mac Rules

Wat is van Arnie? Grunn of dat kwartje?

Bijdrager
    boerke

Arnie weet nergens van!

What the hell is a kwartje….
    and grunn…..

I’ll be back

Maar iedereen die Grunn niet weet te waarderen, heeft iets gemist!

Bijdrager
    Mac Rules

Een kwartje is iets wat kan vallen als je je ineens realiseert dat je toch een talenknobbel hebt.

Bijdrager
    CrimsonGuard

Nou, ik ben er vrijdagochtend even wezen kijken om eens lekker te watertanden bij de 24″ iMac die ik op het oog heb, en het is echt vreselijk mooi geworden! Ik was eerst bij hun oude pand geweest, maar kwam er daar pas achter dat ze waren verhuisd. Het oude gebouw was behoorlijk klein, en ondanks de opknap-beurt bleef het altijd een beetje een slecht onderhouden pand.

Maar de nieuwe is echt :inlove:
    Laag plafond, mooie lichtval en erg groot, met een aparte luistercabine en ruimtes voor cursussen. het is echt apple-waardig :)

Bijdrager
    Dick de Roos

Vrijdag was ik er even; toen stond er een hele wand met mega-schermen achterin.
    En een 24″ (denk ik) voor het raam, met de camera ingeschakeld, zodat iedereen zichzelf (weliswaar verwrongen) op het scherm kan zien.
    Veel mooi spul, ruim opgezet.
    Er is ook plaatje van, van voor de opening. Misschien is er een openingsbeeld ergens?

Bijdrager
    Neptunus

Ze zijn vandaag om 10.00 uur officiëel geopend, en meteen de ene actie na de andere! Zo valt er een MacBook te winnen (ook voor de mensen buiten Groningen). Het enige wat je moet doen is met PhotoBooth in de winkel of thuis met je Macbook of iets anders een foto te maken. De origineelste foto wint op 26 mei een MacBook. Een jury zal de beste kiezen. Ik ga zeker even een poging wagen. Ik was gister in die winkel, en hij is inderdaad echt prachtig mooi, en doet mij denken aan foto’s van verschillende andere Apple Stores zoals in New York, maar dan wat kleiner…. :innocent:

Dus, allemaal foto’s insturen, en misschien heb je een MacBook te pakken! 8)

Bijdrager
    Lazy B

Wat is dat een te gekke winkel geworden!!! Ziet er echt heel netjes en verzordt uit, ze zijn er echt op vooruit gegaan. Ook zijn er leuke acties, zo kun je een iPod winnen dmv een kluis te kraken en zoals gezegt wordt er een macbook verloot aan de gene die de leukste en orgineelste Photobooth foto maakt. Het is echt aan te raden om ff langs te gaan.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.