11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Mac-Eddy

leuke jewelcase variant voor itunes

Goede avond,
    Ik kwam dit tegen: COVERTUNES
    http://www.macupdate.com/info.php/id/20990

Heb ’t even getest, ziet er grappig uit.

greetz

Bijdrager
    onem

Ga het ook even testen, ziet er wel heel gaaf uit. Ben benieuwd

Bijdrager
    Mr.Mark

het ziet er idd wel grappig uit, maar erg nuttig is het niet. niks gaat automatisch, behalve dan in het begin het scannen naar cd-covers. jammer dat ie niet gewoon automatisch in het midden naar het goede album ‘bladert’ wanneer er een ander nummer gestart wordt.

Sleutelbeheerder
    Night

Heb het net even getest, en gelijk weer weggegooid. Het idee was leuk maar ik mis een hoop functionaliteit (zie de opmerkingen van m’n voorganger). Bovendien is het retetraag op m’n G4 en zijn de teksten (nagenoeg) onleesbaar.

Bijdrager
    jorugu

lijkt zo te zien behoorlijk op coverflow en die vind ik eigenlijk best leuk. er staat een klein filmpje op de homepage, hoef je ’t niet meteen te installeren.

Bijdrager
    Maced.2

COVERTUNES……
    :o New version …….. crashes while reading my library

Dus ff in het Nederlands het is niks :innocent:

Ik hou het wel bij Coverflow

Bijdrager
    PB

iTunes Cool is ook erg handig…
    http://www.itunescool.com/

Bijdrager
    onem

Goh er gaat een iTunes wereld voor mij open. Het klopt inderdaad dat covertunes heel erg langzaam is. Maar het ziet er allemaal wel leuk uit. Ga nu ff die andere proberen

Bijdrager
    BornAudio

Ik vind GimmeSomeTune een heerlijk programma.

Redelijke controle over iTunes met hotkeys (songs skippen, doorspoelen, raten etc etc)
    en een mooie mtv achtige info balk die onder je scherm verschijnt als er iets verandert:

Bijdrager
    misterx
    ”jorugu”

lijkt zo te zien behoorlijk op coverflow en die vind ik eigenlijk best leuk. er staat een klein filmpje op de homepage, hoef je ’t niet meteen te installeren.

Klopt het nu echt dat dát programma stopt?

• It will stop working on the 31st September. There may or may not be a new version out by then.

Nu weet ik wel dat er geen 31 september zal bestaan, maar toch.
    Wat wil hij zeggen??
    :?

Bijdrager
    wjgmspeedy

Demo hebben wel vaker een datum waarop de boel stopt. Je kunt wel de tijd van je Mac terugzetten. Het appje foppen als het ware. Je moet het er natuurlijk wel voor over hebben.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.