2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Vic

Leuke Foto album of foto organisatie app gezocht

Ten einde wat orde te scheppen in de vele foto’s op men iPad zoek ik een leuke app om foto’s die bij elkaar horen in albums (denkt ik) te kunnen ordenen, Nu omdat ik in de iOS foto app bepaalde dingen toch wel mis wou ik hier even informeren naar tips en suggesties welke app jullie gebruiken of met welke app volgende mogelijkheden wel zouden kunnen gedaan worden;
    – Binnen een album verschillende sorteer mogelijkheden hebben, per datum, zoals toegevoegd, per lokalisatie (indien aanwezig) … Of de volgorde van de foto’s op een eenvoudige wijze kunnen aanpassen.
    – Aantal foto’s en het formaat ervan per album pagina kunnen instellen. Of foto collages kunnen maken op een pagina.
    – Foto’s tussenvoegen in een reeds aangemaakt album, dus niet enkel toevoegen aan het einde van het album.
    – Teksten en opmerkingen toevoegen aan een album pagina, naast of onder een foto. Dus niet tekst op foto aanbrengen. En van deze tekst eigenschappen zoals lettertype, tekengrootte, achtergrondkleur en zo kunnen instellen.
    – Foto’s vanuit de IOS filmrol kunnen gebruiken
    – Diavoorstelling of slide show van een album maken
    – Alle andere leuke functies zijn natuurlijk ook welkom

Mocht ik me ├╝berhaupt vergissen en dat de meeste van deze functie toch mogelijk zouden zijn met de IOS foto app, lees ik hier natuurlijk ook wel graag.

Mvg, Vic

Bijdrager
    Vic

Niemand soms een tip of suggestie? Wat doen jullie dan, hoe ordenen jullie dan foto’s? Door gewoon albums.in de iOs foto app aan te maken? En missen jullie dan toch niet bepaalde mogelijkheden? Ik mis vooral er geen commentaar of tekst bij kunnen plaatsen en foto’s in een album te kunnen tussenvoegen of herschikken.. De diavoorstelling vind ik wel leuk en ok. Of gebruiken jullie gewoon filmrol om foto’s bekijken? Dan kun je toch na verloop van tijd de bomen niet meer van het bos onderscheiden?

Mvg, Vic

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.