19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    Josebo.

Leuke Engelse informatieve tekst over Apple

Even een kort vraagje.

Weet iemand hier misschien een informatieve tekst in het Engels (van ongeveer 600 woorden) over Apple of iets dat daarmee te maken heeft?

Bijdrager
    MouseMighty

http://www.apple.com? wikipedia op Apple loslaten?

Bijdrager
    Pieterr
    Bijdrager
    Josebo.

Hm ja, maar ik vind het erg lastig om daar een geschikt stuk uit te halen.

Bijdrager
    Eelke
    ”Josebo.”

Hm ja, maar ik vind het erg lastig om daar een geschikt stuk uit te halen.

Kom op, wees niet te lui en typ wat in het Engels.

Bijdrager
    Josebo.

Haha, kon ik dat maar:P

Bijdrager
    julesp
    Bijdrager
    Josebo.

Haha, maar even afgezien van het feit dat ik zelf een stuk kan typen.

Heeft iemand nog tips voor me?

Bijdrager
    iJoost

‘T is weer eens een schoolopdracht zeker?

Goed bezig man, ga je veel van leren zo. En die leraar trapt er gegarandeerd in… not.;-)

Maar het zal mij een biet zijn. Hier:

http://willyhoops.com/microsoft_vs_apple_history.htm

Bijdrager
    Josebo.

Mondeling Engels. Zelf teksten zoeken en daar een paar opdrachten over maken. Ik hoef helemaal niks zelf te schrijven, dus ik snap verder ook niet waarom met die optie aankomt, maar oké. Bedankt in ieder geval!

Bijdrager
    inawt

Je kan dit ook vragen in het wie wil mijn huiswerk maken topic.

Bijdrager
    bhaenraets

Ik denk dat je mensen een beetje op het verkeerde been hebt gezet door erbij te vermelden dat het stuk in kwestie ‘ongeveer 600 woorden’ moet zijn. Als je op zoek bent naar informatie is het aantal woorden in het stuk niet relevant. Nu wek je de indruk dat je een luie d*nder bent die niet zijn eigen werkstuk wil maken…

Bijdrager
    casperrrrrrr

Wat doe jij op school? Je bent 18, althans dat zie ik staan, en je bent niet in staat om zelf een stuk te schrijven? :?

Bijdrager
    Josebo.

Natuurlijk ben ik in staat om zelf een stuk te schrijven. Maar nogmaals, dat is de opdracht niet. Ik moet niet al te lange (lees: ca. 600 woorden) teksten hebben over Apple, maakt niet uit waar het over gaat. Zo’n moeilijke vraag lijkt me dat toch niet?!

Bijdrager
    iJoost

Neuh… hartstikke makkelijk zelfs.

De meeste mensen kunnen het zelf. Maar speciaal voor jou.

Bijdrager
    boriskiss

People love Apple. People doesn’t love Apple. People search. People can’t search.

Bijdrager
    jobz

Deze is interessant : http://www.ilounge.com/index.php/articles/comments/editorial-ilounges-editor-on-apple-authentication-and-punishment/

Het gaat erover dat Apple sites straft die minder lovend zijn of kritisch zijn over Apple.
    Sites die braaf meepraten worden beloond met informatie.

De vraag rijst natuurlijk : wat is het OMT-beleid eigenlijk. Durft de VOF kritisch te zijn over Apple of wordt er wel eens een oogje dichtgeknepen voor ontluisterende nieuws?

Bijdrager
    Pieterr
    ”iJoost”

De meeste mensen kunnen het zelf. Maar speciaal voor jou.

Of doe hier inspiratie op.;-)

Bijdrager
    Лукас
    ”jobz”

De vraag rijst natuurlijk : wat is het OMT-beleid eigenlijk. Durft de VOF kritisch te zijn over Apple of wordt er wel eens een oogje dichtgeknepen voor ontluisterende nieuws?

Ik denk dat Apple Benelux daar absoluut niet om geeft.. Misschien internationaal wel, maar come on, Nederland stelt geen ruk voor:D

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.