19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    ChrisMax

Leuke actie A-Mac

Koop nu een Mac en krijg een nieuwe iPod nano cadeau!

Studenten of leraren die voor 31 oktober bij A-Mac een nieuwe Mac met 4GB RAM kopen, ontvangen direct gratis een nieuwe iPod nano. (Of korting op een additionele aankoop tot een maximum van € 100,-.) Bovendien krijg je educatieve korting op je Mac en maak je kans om een Crumpler Cheesy Disco te winnen!

Ik zeg: Een hele leuke actie van A-Mac, leuke nieuwe Ipod Nano erbij:) Heb je al een goede Ipod dan krijg je gewoon tot € 100,- tot je beschikking om accessoires van te kopen. Te denken valt aan software, tas, hoes voor je MacBook (Pro) en ga zo maar door.

Misschien toch nog maar is heel goed nadenken om gebruik te maken van deze actie en een MacBook Pro gaan halen met 4 GB RAM erin 8)

Bijdrager
    n8n

Anders spam je ‘m ff

Bijdrager
    sven-

Joh, echt?

Bijdrager
    Sanne
    ”n8n”

Anders spam je ‘m ff

Inderdaad.:? :x

Bijdrager
    Martijn Snels

Ik vind ’t ook geen prettige winkel helaas. Daarbij laat me raden, het betreft de oude nano’s!;-) Ik zag er namelijk nog ruim 50 in de winkel staan.

Bijdrager
    Misja

Opzouten

Bijdrager
    Sanne
    ”Misja”

Opzouten

Goh wat aardig.:P

Bijdrager
    Jesse

volgens mij kun je als student nog altijd het beste in de online apple store je aankopen doen? hogere kortingspercentage volgens mij (resellers = 6% / applestore = 8/9% zoiets?) En ook nog korting op een (nieuwe) ipod naar keuze! :)

Moderator
    Koen van Tongeren

Zeg, kleine relschoppertjes, houden jullie je eens rustig. Ik vind het erg sympathiek dat ChrisMax deze actie met ons wil delen. Uit z’n vorige posts kan je opmaken dat ie zelf geen commercieel belang heeft.

Ik weet het, lekker schreeuwen is makkelijker dan nuance, maar probeer het voor de grap toch eens…

Bijdrager
    Jesse

zo koen, haha dit is het 3e topic wat ik lees in de afgelopen 10 min, waarin jij moet/moest optreden, je hebt het er maar druk mee! wordt het niet tijd voor een spa-tje-goud of iets anders, iig wat afleiding zou niet gek zijn denk ik?

Bijdrager
    n8n

Ik viel alleen over de commerciële insteek, lijkt wel een advertentie

Bijdrager
    tylerdurden
    ”ChrisMax”

Koop nu een Mac en krijg een nieuwe iPod nano cadeau!

Studenten of leraren die voor 31 oktober bij A-Mac een nieuwe Mac met 4GB RAM kopen, ontvangen direct gratis een nieuwe iPod nano. (Of korting op een additionele aankoop tot een maximum van € 100,-.) Bovendien krijg je educatieve korting op je Mac en maak je kans om een Crumpler Cheesy Disco te winnen!

Ik zeg: Een hele leuke actie van A-Mac, leuke nieuwe Ipod Nano erbij:) Heb je al een goede Ipod dan krijg je gewoon tot € 100,- tot je beschikking om accessoires van te kopen. Te denken valt aan software, tas, hoes voor je MacBook (Pro) en ga zo maar door.

Misschien toch nog maar is heel goed nadenken om gebruik te maken van deze actie en een MacBook Pro gaan halen met 4 GB RAM erin 8)

ik weet dus bij gód niet wat ’t is, maar alleen al door zo’n gedrochtennaam hoef ik dat ding al niet.

Bijdrager
    Rox_NL
    ”Martijn

Ik vind ’t ook geen prettige winkel helaas. Daarbij laat me raden, het betreft de oude nano’s!;-) Ik zag er namelijk nog ruim 50 in de winkel staan.

Het zijn de nieuwe nano’s met 4GB ;). Tenzij jij natuurlijk liever de oude wilt, maar goed dat zullen niet veel mensen zijn met de huidige prijsstelling…

Bijdrager
    Sanne

Opzich is het natuurlijk aardig om de omt’ers er even op te wijzen dat er een actie is.:)

Maar de manier waarop hij dit overbrengt.. Het lijkt inderdaad wel zo’n advertentie!

Bijdrager
    Steff

Je moet dus wel eerst 4GB RAM bij deze winkel bijkopen om vervolgens de Nano gratis mee te klauwen. Simpele kwestie om de prijs van het ram iets omhoog te duwen de komende maand.

Bijdrager
    Marius1976

Trouwens… zo gek zou het niet zijn hoor… het oude model nano, die ik in ieder geval vele malen mooier vind dan dat nieuwe geval….

Bijdrager
    jafd01

Niveau daalt met de dag. Vroegah was alles beter

Bijdrager
    sypie

En de Crumpler Cheesy Disco is een prachtige laptoptas volgens de Google resultaten.

Bijdrager
    Mac Erger Je Niet
    ”Steff”

Je moet dus wel eerst 4GB RAM bij deze winkel bijkopen om vervolgens de Nano gratis mee te klauwen. Simpele kwestie om de prijs van het ram iets omhoog te duwen de komende maand.

och, marge op de Dimms is toch al behoorlijk denk ik…. :P

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.