-
Q:
Leuke actie A-Mac
Koop nu een Mac en krijg een nieuwe iPod nano cadeau!
Studenten of leraren die voor 31 oktober bij A-Mac een nieuwe Mac met 4GB RAM kopen, ontvangen direct gratis een nieuwe iPod nano. (Of korting op een additionele aankoop tot een maximum van € 100,-.) Bovendien krijg je educatieve korting op je Mac en maak je kans om een Crumpler Cheesy Disco te winnen!
Ik zeg: Een hele leuke actie van A-Mac, leuke nieuwe Ipod Nano erbij
Heb je al een goede Ipod dan krijg je gewoon tot € 100,- tot je beschikking om accessoires van te kopen. Te denken valt aan software, tas, hoes voor je MacBook (Pro) en ga zo maar door.
Misschien toch nog maar is heel goed nadenken om gebruik te maken van deze actie en een MacBook Pro gaan halen met 4 GB RAM erin 8)
Zeg, kleine relschoppertjes, houden jullie je eens rustig. Ik vind het erg sympathiek dat ChrisMax deze actie met ons wil delen. Uit z’n vorige posts kan je opmaken dat ie zelf geen commercieel belang heeft.
Ik weet het, lekker schreeuwen is makkelijker dan nuance, maar probeer het voor de grap toch eens…
”ChrisMax”Koop nu een Mac en krijg een nieuwe iPod nano cadeau!
Studenten of leraren die voor 31 oktober bij A-Mac een nieuwe Mac met 4GB RAM kopen, ontvangen direct gratis een nieuwe iPod nano. (Of korting op een additionele aankoop tot een maximum van € 100,-.) Bovendien krijg je educatieve korting op je Mac en maak je kans om een Crumpler Cheesy Disco te winnen!
Ik zeg: Een hele leuke actie van A-Mac, leuke nieuwe Ipod Nano erbij
Heb je al een goede Ipod dan krijg je gewoon tot € 100,- tot je beschikking om accessoires van te kopen. Te denken valt aan software, tas, hoes voor je MacBook (Pro) en ga zo maar door.
Misschien toch nog maar is heel goed nadenken om gebruik te maken van deze actie en een MacBook Pro gaan halen met 4 GB RAM erin 8)
ik weet dus bij gód niet wat ’t is, maar alleen al door zo’n gedrochtennaam hoef ik dat ding al niet.
”MartijnIk vind ’t ook geen prettige winkel helaas. Daarbij laat me raden, het betreft de oude nano’s!
Ik zag er namelijk nog ruim 50 in de winkel staan.
Het zijn de nieuwe nano’s met 4GB ;). Tenzij jij natuurlijk liever de oude wilt, maar goed dat zullen niet veel mensen zijn met de huidige prijsstelling…
InactiefAnoniem30 september 2008 om 07:23Opzich is het natuurlijk aardig om de omt’ers er even op te wijzen dat er een actie is.
Maar de manier waarop hij dit overbrengt.. Het lijkt inderdaad wel zo’n advertentie!
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.