7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Pixelpusher

Lettertype iPhone

Beste OMT’ers,

Ik heb sinds vandaag een probleem. Mijn iPhone startte opnieuw op en toen kreeg ik een popup iets met ripdev volgens mij. Ik heb het niet goed gelezen namelijk. Mijn iPhone is uiteraard gejailbreakt. Ik heb alleen StatusNotifier geĂ¯nstalleerd volgens mij.

Toch krijg ik nu een raar lettertype. Overal op mijn iPhone is hij verandert, zo ook in Tweetie. Zie de screenshot.

Bijdrager
    iJust

Ligt wel erg voor de hand, maar: Herstel ‘m even in iTunes.

Bijdrager
    milann

Of gewoon even hard resetten wil misschien helpen.

Bijdrager
    AdriaanB

Je springboard is gecrashed, je zit nu dacht ik in Safe Mode, even herstarten en het is gefixed!

Bijdrager
    Gijs Raggers

Leve de jailbreak. Not.

Bijdrager
    cmegens

Het is niet zozeer de jailbreak zelf waardoor de meeste iPhones over de floss gaan. Het is meer de zooi jailbreak applicaties die niet erg netjes of lief met je iPhone omgaan wat problemen oplevert. Ik heb de mijne wel moeten jailbreaken om hem te unlocken, gezien ik een 2G heb. Installeer echter verder niks, heb zelfs de Cydia en installer applicaties niet meer op mijn springboard staan (naar het 10e venster verhuisd) en heb nog nooit problemen gehad.

Bijdrager
    Pixelpusher

Ik had hem uiteraard al opnieuw opgestart. Ik heb hem gewoon hersteld en weer even QuickPWN gebruikt. Was even werk maar hij doet het weer.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.