11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    dennis

Lettertype in Safari…

Ik heb een klein probleempje met het standaart lettertype in Safari (versie 1.1) Het standaart lettertype staat opeens op een soort graffiti lettertype, maar in de voorkeuren staan van niet :?
    Hoe kan ik dit weer goed krijgen?

dennis

Bijdrager
    Geedee

Raar. Als je het echt niet kan veranderen, zou ik Safari eraf gooien en opnieuw installeren. Is twee minuten werk in het geval van Safari. Zorg er wel voor dat je je bladwijzers eerst ergens opslaat.

Bijdrager
    dennis

ik heb laatst wat Fonts geïnstalleerd met Lettertypencatalogus (Fontbook). Zou het kunnen dat er hierbij iets gebeurt is?

Dennis

Bijdrager
    Deskman

Je voorkeuren een keer wegmikken kan ook wel eens helpen…

/Users/dennis/Library/Preferences/com.apple.Safari.plist

Fonts installeren kan niet zoveel kwaad, maar weghalen wel…

Bijdrager
    helix

zou het kunnen een fontconflict zijn, waarbij twee fonts eenzelfde identificatiecode hebben? haal die nieuwe fonts er eens terug af en herstart safari….

Bijdrager
    dennis

ik denk ook dat het dat is helix, alleen heb ik een heel zooitje fonts geinstalleerd en weet ik niet meer welke ik moet hebben :?
    Kheb ff in IE gekeken, maar die heeft het ook!
    Ik ga nu eerst al mijn fonts na :roll: :x

Dennis

Bijdrager
    drscsi

ff alle nieuwe fonts er weer uit en dan 1 voor 1 installeren. Kom je hem vanzelf tegen.

Bijdrager
    dennis

Ik kan hem niet vinden (met meer dan 400 fonts is het wat lastig;) ), maar hier is een screenshotje..
    Misschien kunnen jullie zeggen welke font dit is?

Thnx, dennis

Bijdrager
    Syndic

Dit moet ‘m zijn Dennis… de A en E zijn psies hetzelfde als in jouw voorbeeld :D

Bijdrager
    dennis

thnx Syndic! Dat is ‘m idd! Alleen de Font installeert zichzelf onder een andere naam.. Dus nu weet ik nog steeds niet welke ik moet verwijderen..

Bijdrager
    dennis

Ah! heb em! Dit Font installeerde zichzelf als Arial – Regular!
    Alles werkt weer zoals het hoort!:)
    Bedankt allemaal!

Dennis

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.