2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    podder

Letter van toetsenbord uitgevallen!!!

Heeft iemand hier misschien ervaring mee? Een letter die er ineens mee ophoudt. Vette pech als die letter ook nog een keer in de wachtwoord zit.

Moet ik nu een nieuw toetsenbord kopen:evil:

En er zit geen vuil tussen:x

Heb hetzelfde toetsenbord op andere computer aangesloten (op welk toetsenbord ik nu tik) en daar geeft de ‘o’, want daar gaat het om, ook niet thuis.

Als iemand een suggestie heeft.

Oh ja, het ging langzaam. Eerst deed de hoofdletter ‘o’ het niet meer, later de hele ‘o’……

Bijdrager
    MegaChriz

Druk je te hard op de toetsen van het toetsenbord?

Ik heb ooit eens gehad dat ik een toets te hard had ingedrukt (namelijk het linkerpijltje) en dat ie toen ingedrukt bleef, ook al leek hij niet ingedrukt. Het gevolg was dat als ik bijvoorbeeld een tekstbestand opende het typen heel lastig ging, omdat dat knipperende streepje (ik weet even niet hoe dat heet) telkens een karakter terug ging, totdat ie aan het begin van het document was. Dit was op mijn oude PowerBook 165. Het probleem was opgelost toen ik er een ander toetsenbord op aansloot.

Wat ik zou doen is met het toetsenbord teruggaan naar de winkel (als je die mogelijkheid hebt). En als ze je daar niet kunnen helpen, zou ik misschien toch een nieuw toetsenbord kopen. Maar misschien heeft iemand anders een betere suggestie?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.