6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    ControlAltDelete

Let op! contractvernieuwing T-Mobile

Mocht je contact ten einde lopen bij T-Mobile, kies dan zeker niet klakkeloos voor verlenging van een i-abonnement i.c.m. een iPhone 4 (zoals ik).
    Een goede vriend van mij heeft de klantenservice gebeld en een deal laten maken die écht extreem goed is! Ik kan je verzekeren dit aanbod is al bevestigd!

Je belt de klantenservice en geeft aan dat je zit te twijfelen of je wel bij T-Mobile wilt blijven, maar als ze een mooie deal maken, dat je dan misschien bent te overtuigen:-)
    Ze boden hem het volgende aan: Een 2-jarig Relax 35 abonnement (330 belminuten/sms’jes) met 2 jaar gratis internet op je mobiel (Web ’n Walk) voor €28,95 per maand. Voor de iPhone 4 (16GB) hoefde hij nog maar €28,- te betalen! Normaal kost deze iPhone i.c.m. dit abonnement €199,-

+ punten: Alles uit je bundel en onbeperkt houdbaar
    – punten: Het internet is vele malen langzamer dan van het i-abonnement en geen Visual VoiceMail

Waarschijnlijk zijn andere combinaties/deals ook mogelijk.

Ik voel me behoorlijk in de maling genomen met m’n reguliere i-abonnement, waar ik de hoofdprijs heb betaald voor de iPhone 4. Maar daar hadden ze maling aan toen ik een belletje pleegde met de klantenservice.

Moderator
    Rivanov

Ik hecht meer waarde aan snel internet en visual voicemail.
    Die €170,- voor de iPhone 4 die ik heb betaald boeit me echt niets.
    Dat ben je alweer vergeten als je dat prachtige device in je handen hebt liggen.:)

Bijdrager
    ControlAltDelete

Zeker is de iPhone 4 de prijs wel waard! Maar als je hem ook kunt krijgen met een goedkoop abonnement
    Dat ik overigens ook aangegeven bij T-Mobile, dat ik met deze vorm wel tevreden ben, maar dat ze dus vaste trouwe klanten niet zo belangrijk vinden.

Bijdrager
    Afroman

Zeg, ik wil overstappen en ik had gevraagd bij T-Mobile of ik mijn huidige i150 mocht behouden. Dat kan. Dus ik ben best vrolijk.
    Maar moet ik nou nog reserveringskosten betalen? Ik ben sowieso van plan om hem thuis te bestellen. En daarbij krijg je toch gewoonweg een nieuwe simkaart?

Bijdrager
    ControlAltDelete

Ik geloof dat ik te specifiek op de zijn aanbieding ben ingegaan. Met mijn bovenstaande verhaal bedoel ik alleen maar aan te geven dat je door een belletje naar de klantenservice van T-Mobile je een gepast aanbod kan laten doen, dus bijvoorbeeld een i-abonnement 150 met gratis iPhone 4 i.p.v. bijbetaling van €169,-

Bijdrager
    boerke

Nah, <CntAltDel> ik vind ’t wel een goed! advies, ik zit ook al te sukkelen, na de afloop van het
    3g ab; en nu? Ik merk uit mijn i-phone abo dat ik eigenlijk niet zo heel veel data buitenhuis gebruik,
    en dan is het meestal nog meer ter genoegen van andere mensen, (die de weg kwijt zijn),
    Mijn eigen ouwe iphone g3 voldoet eigenlijk nog steeds, maar voor een dergelijk bedrag ben ik misschien wel weer over te halen,
    En, als ik kijk naar andere (ook leuke(wel android)) telefoontoestellen,
    merk ik dat voor alleen de bijbetaling van een G4 al bijna een jaarabo, incl toestel heb!

ik zal in ieder geval even vissen, als ik maandag mij abo opzeg.

Voor degenen die ook nog willen opzeggen, en aan weinig belminuten genoeg hebben, maar wel
    (trager) internet is dit misschien iets: http://www.gsmwijzer.nl/shop/sim_only/nieuw/154/hi-internet-sim-only-1-jaar , volgens mij het goedkoopste bellen + internet dingetje momenteel.

Een andere goede tip was het eerst afsluiten van een prepaid-sim (6,95)
    waarna je t-mobile klant bent, en dus geen aansluitkosten (24,95) hoeft te betalen!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.