8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    BartFolkers

Leren Apple hoesje iPhone 6

Hallo OMT’ers

Ik heb sinds 26 september een iPhone 6 met daarbij een blauw leren hoesje van Apple. Daar was ik tot nu toe heel tevreden mee, alleen begint het leer er af te gaan bij de hoekjes en zie je het plastic wat er onder zit. Mijn vraag is of je een dergelijke garantie hebt voor dit soort hoesjes. Want ik heb de telefoon naar mijn weten normaal gebruikt. Ik heb er €45,- voor betaald en verwacht wel dat het hoesje dan toch minimaal een jaar mee mag gaan. Iemand een idee wat ik hier mee kan doen?

Bijdrager
    Targaryen

Hey,

Ik heb de bruine lederen variant. De hoekjes worden van mij ook zwart, maar dat is een gebruiksvoorwerp. Garantie heb je daar dus niet op, tenzij het gaat om een fabrieksfout. Gewoon mee leren leven dat leer ‘vergankelijk is’ en het dus afgaat. Je zou naar de Apple Store kunnen gaan om je casus voor te leggen, maar ik geef je weinig garantie op succes.

Bijdrager
    BartFolkers

Bedankt voor je reactie. Dat dacht ik ook al. Ik vind het zelf geen probleem dat het leer verkleurt, daar had ik al rekening mee gehouden en dat vind ik zelfs wel mooi. Alleen betaal ik niet voor een leren hoesje om vervolgens plastic te zien. Dit heb ik bij andere leren hoesjes ook nog niet gehad.

Bijdrager
    Targaryen

Ik was me er zelfs niet van bewust dat daar plastic onder zat. De binnenkant is namelijk nubuck.

Bijdrager
    juwlez

Gewoon terug mee gaan, er zijn geen standaard regelingen voor maar 45 euro voor een hoesje is niet goedkoop waardoor je mag verwachten dat deze langer meegaat dan paar maanden..

Inactief
    Anoniem

Ik had een duur hoesje van Decoded voor mijn iPhone 6. Een zgn Wallet. Op het scherm zit dan een lederen frame. Echter, door (normaal) gebruik is het leer van het metalen frame afgegaan. Gevolg is lichte beschadigingen op m’n scherm. Het is een prachtig hoesje, maar te teer voor alledaags gebruik.

Bijdrager
    freekfey1

ik heb een leren hoesje gezien op http://www.ucustom.nl weetniet of je het iets vind

Bijdrager
    GoeieDag

Je kunt het op z’n minst proberen bij Apple; zou me niks verbazen als ze er wat mee doen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.