12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    mhelvert

Leopard, wanneer?

Veel wilde verhalen: weinig zekerheid. Ik ben nieuw, jah klopt – en wachtende. Ik wacht met het kopen van een :apple: tot Leopard uitkomt. Uiteindelijk geloof ik dat nieuw beter is. Anyway – weet iemand wanneer Leopard wordt gelanceerd? Ik heb 15 oktober (?) gehoord.. Maar 31 oktober lijkt me ook ‘likely’, omdat dan de back-to-schoolactie (30 oktober) is afgelopen, en Apple van z’n laatste Tiger-spullen af is.

Voorbaat dank,

~mhelvert

Bijdrager
    Vin

Ik ben ook benieuwd! door alle iPhone gekte ben ik het wachten nog meer beu!

Moderator
    unSOUND

Hier zijn al een aantal topics over, het maken van WEER een nieuw topic over deze vraagt geeft echt niet meer kans op een duidelijk antwoord, want de enigen die het weten zijn een handje vol mensen bij Apple…

Bijdrager
    migel

je ziet vanzelf wel dat hij te koop is

Bijdrager
    mhelvert

Spijtig.. Ik heb nog gezocht op ‘Leopard’ en ‘wanneer’, maar ik kon niets vinden.
    Maar, hoe waarschijnlijk is het dat Leopard pas op 31 oktober uitkomt? Precies één dag na de ‘studentenkortingactie’?

Bijdrager
    mhelvert
    ”migel”

je ziet vanzelf wel dat hij te koop is

Errug oppervlakkig antwoord. Natuurlijk heb je gelijk, maar omdat ik geen sluitend antwoord kon vinden, vroeg ik het in een nieuw topic. ‘Berichten scoren’.

Moderator
    unSOUND
    Bijdrager
    mhelvert
    ”unSOUND”

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=93713
    http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=98205

om er maar een paar te noemen…

Topics uit januari en maart..

Moderator
    unSOUND

maar je bent vrij om zo’n topic omhoog te schoppen en te vragen of er al nieuws is… daar heb je geen nieuw topic voor nodig. Sterker nog, we hebben zelfs liever dat je een oud topic gebruikt om zo alles bij elkaar te houden.

Bijdrager
    Macbooker

UTFS!!! or
    UFG!!!

Bijdrager
    klaasb
    Bijdrager
    sypie

Je bent inderdaad niet de eerste die op Leopard zit te wachten. Schop liever de draadjes omhoog die unSOUND aangegeven heeft.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.