12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    shadowspy

Leopard Spaces programma?

Hallo iedereen.

Ik ben aan het zoeken voor een programma die het gebruik van spaces (in leopard) namaakt. (onder Tiger natuurlijk) Heeft iemand ooit van zo’n programma gehoord en wil die persoon me een link geven?

Tnx
    -shadowspy

Bijdrager
    ragoooon

http://virtuedesktops.info/ update ervan is wel stelgelegd vanwege spaces in Leopard.

Bijdrager
    shadowspy

tnx! dat was precies waar ik naar zocht…

Bijdrager
    LittleJohnny

gebruikte het voor een paar dagen, net er af gegooid. Werkt nauwelijks, geen aanrader.. gewoon wachten:P

Bijdrager
    baziel

ik krijg het niet van m’n mac! ik heb via cleanapp het gewist maar het blijft op m’n mac staan, terwijl het eigenlijk duidelijk verwijderd is,..

hoe krijg ik het eraf?, het is echt een sucky programma. :)

Bijdrager
    karllaurent

Staat er in de installer van dat progje geen ‘uninstall’ optie?

Bijdrager
    rvanheukelum

Waarom gebruik je niet het originele Spaces.app dat Apple kocht? Het staat hier …

Geblokkeerd
    Anoniem

Zageventen, Virtuedesktops werkt super:) In ’t begin occasioneel een crash, maar dat is nu over…

Moderator
    Strifer

Virtue werkt bij mij al tijden perfect! Ik vind het een heerlijk programma. Ik gebruik het niet zoveel, maar het is heerlijk om te kunnen switchen tussen desktops. Zo heb ik bijvoorbeeld een prive desktop, maar ook een nette desktop voor bij presentaties en dergelijke. Ik heb er nog wat meer, maar dit zijn de belangrijkste.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke
    ”LittleJohnny”

gebruikte het voor een paar dagen, net er af gegooid. Werkt nauwelijks, geen aanrader.. gewoon wachten:P

Hoezo, “werkt nauwelijks”? Gewoon op [shift]-control-pijltje drukken en je zit op een ander bureaublad … Ja, je kunt geen vensters verslepen van het ene naar het andere bureaublad, zoals wel zal kunnen in Spaces, maar daar zijn andere manieren voor ([option][command]O indrukken; of minimaliseren, dan overschakelen, en op het venstericoontje in het Dock klikken).

Bijdrager
    sandman4sure

bij mij werkt virtue ook prima. Ik heb wel de laatste versie van het forum ged/l.
    (zoek de laatste beta hier: http://forums.cocoaforge.com/viewtopic.php?t=10409&start=80)
    De versie daarvoor crashte vaak bij mij, maar nu helemaal niet meer! Super!

Geblokkeerd
    Anoniem

Ja en je kan ook applicaties koppelen aan desktops hé. Zo blijven bijvoorbeeld al je Firefox en Safari-vensters in de ene desktop, al je Documenten in een tweede, iTunes in een derde. Sneltoetsen modificeer je gauw even; Cmd+pijltje is even natuurlijk als ademen ondertussen… :)

De laatste versie werkt trouwens ook met bezels à la Spaces, indien je die functie aanvinkt.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.