6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    yelmar

leopard newsgroep? hulp plz

ok ik kon niet w8en om voorproefje dus heb leopard geinstaleerd maar nu doet unison / grabit het niet meer

ze willen zelfs niks inladen weet iemadna nder programma toevallig voor newsgroepen of kan hij helpen mt probleem oplossen

Bijdrager
    bluepower

bij mij doet hij het gewoon,heb je hem wel gewoon op leopard geïnstalleerd of haal je hem van tiger af
    in het laatste geval knalt hij eruit. tenminste bij mij.
    ik heb hem toen gewoon op leopard geïnstalleerd mijn gegevens ingevuld en hij werkt perfect

Inactief
    Anoniem

Is dit niet illegaal? Leopard al?;-)

Bijdrager
    yelmar

ach wil weten of ik echt leopard wou:P

maar ik heb het ook gewoon geinstaleerd meerder keren nu opnieuw maar doet maar vaag steeds bij vriend doet hij het wel :s maar kom maar niet uti wat ik fout doe

Geblokkeerd
    Breuf
    ”yelmar”

ach wil weten of ik echt leopard wou:P

maar ik heb het ook gewoon geinstaleerd meerder keren nu opnieuw maar doet maar vaag steeds bij vriend doet hij het wel :s maar kom maar niet uti wat ik fout doe

Als je bij het installeren net zo veel fouten maakt als in je taalgebruik kan ik me voorstellen dat niet alles werkt.

Breuf

Bijdrager
    sypie

Natuurlijk is dit illegaal. Je bent geen developper en dus heb je nog geen recht om Leopard te draaien. Support hiervoor kan door Macosx.nl en door Apple zelf nog niet gegeven worden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.