30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 38)
  • Q:
    Bijdrager
    lsmisch

Leopard in Zuid Africa

Iemand een iedee wanneer Leopard in Zuid Africa te koop zal zijn.
    Dat zou toch eerder moeten?of heb ik het mis.

Bijdrager
    Almerrrrr

mm ligt eraan als je genoeg geld hebt kun je daar nu ook wel een Leopard krijgen
    maar als je het besturingssysteem bedoeld dan is dat net als de rest van de wereld het moet eerst af he :P

Bijdrager
    mcician

die release is toch op alle plaatsen gelijk ?

Bijdrager
    iRik

Waar is Marius1976 opeens gebleven:p ?

Bijdrager
    RoberT

Mag ik er op wijzen, dat je in Holland het woord , Idee anders schrijft, maar dat je met Zuid Africaanse versie niet ver zal komen, komt door je Belgische Toetsenbord…………:evil:

Bijdrager
    Jello

taar seg je wad RoberD…

Mare, waarom wil jij te africaanse versie?
    of is het voor 1 van uw frouwen? :innocent:

Inactief
    Anoniem
    ”lsmisch”

Iemand een iedee wanneer Leopard in Zuid Africa te koop zal zijn.

In het voorjaar (Noordelijk halfrond) van 2007. Net als in de rest van de wereld. Waarom zou het eerder in Zuid Afrika te koop zijn? Of bedoel je soms een luipaard die je op safari tegenkomt?

Bijdrager
    Hobbes
    ”koen”

In het voorjaar (Noordelijk halfrond) van 2007. Net als in de rest van de wereld. Waarom zou het eerder in Zuid Afrika te koop zijn? Of bedoel je soms een luipaard die je op safari tegenkomt?

Leopard in Safari? daar zat die toch.
    Maar volgens mij zijn Leopard in Safari illegaal.

Mod: link gewist.
    Mod2: Link terug gezet. Er word namelijk niet naar illegale software gelinkt. Enkel naar een site die op zich nog eens naar een file linkt die op zijn beurt enkel wat informatie geeft over de plaatsen waar mensen zijn. Zelfs google zit dichter bij illegale software.

Bijdrager
    RoberT

en ik maar denken dat Jullie het over , Sophia Ramos hadden, das ook een Tiger, Panther en Leopard, maar dan met haar stem.

Bijdrager
    JohnWood

Leonard….is dat niet die vent met die lange oren in “Star Trek”?

John 8)

Bijdrager
    cocoia
    ”Hobbes”
    ”koen”

Leopard in Safari? hierzo daar zat die toch.
    Maar volgens mij zijn Leopard in Safari illegaal.

Erg illegaal :| Ik zou dat linkje maar even wegsnippen als ik jou was.

Bijdrager
    Hobbes
    ”cocoia”

Geniaal van jou om dan ook nog eens te quoten dat het mijne wegsnippen toch geen zin meer heefd.

Ik zeg zo zelf, google is even illegaal bezig. Je moet zelf maar beslissen of je 1 de torrent download 2 de torrent opend en start 3 de DVD brand 4 het installeerd.
    Bepaald genoeg keuzes om per ongeluk illegale software in bezit te krijgen.

Bijdrager
    cocoia
    ”Hobbes”
    ”cocoia”

Geniaal van jou om dan ook nog eens te quoten dat het mijne wegsnippen toch geen zin meer heefd.

Ik zeg zo zelf, google is even illegaal bezig. Je moet zelf maar beslissen of je 1 de torrent download 2 de torrent opend en start 3 de DVD brand 4 het installeerd.

Hoezo? Ik zeg gewoon, dat het daadwerkelijk erg illegaal is voor de forumhouder en jou om dat linkje te posten, en te hosten. Dat kan implicaties hebben voor de community, en je kan het toch zo wegediten? In mijn quote zit bovendien geen storende link meer, ik denk niet dat je er ver mee komt. Ik edit gewoon mee.

Inactief
    Anoniem
    ”cocoia”

Hoezo? Ik zeg gewoon, dat het daadwerkelijk erg illegaal is voor de forumhouder en jou om dat linkje te posten, en te hosten. Dat kan implicaties hebben voor de community, en je kan het toch zo wegediten? In mijn quote zit bovendien geen storende link meer, ik denk niet dat je er ver mee komt. Ik edit gewoon mee.

Maar het is wel ok om screenshots te plaatsen?

Bijdrager
    smandersloot
    ”Hobbes”

Off topic:
    Moeten al die d’s niet vervangen worden voor t’s in correct Nederlands? Overigens heeft ie wel een beetje gelijk, met Google kom je overal met wat slimme commando’s.

Bijdrager
    themacs

Zou Apple zò gek zijn een beta release los te laten op jullie zonder te besseffen wat de gevolgen zijn?;-)
    Nee, ik denk persoonlijk dat de realease in 2007 iets meer zal zijn.

Bijdrager
    cocoia
    ”koen”

Maar het is wel ok om screenshots te plaatsen?

Your point being?

Inactief
    Anoniem

Dat er in andere draadjes al screenshots van Leopard zijn geplaatst. Hetgeen illegaal is.

Bijdrager
    cocoia
    ”koen”

Dat er in andere draadjes al screenshots van Leopard zijn geplaatst. Hetgeen illegaal is.

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=83773&postdays=0&postorder=asc&highlight=leopard&start=0

Bedoel je die thread? Ik heb niets gevonden waar staat dat screenshots van Leopard posten illegaal is. Zou je me een linkje kunnen geven?

Inactief
    Anoniem
    ”cocoia”
    ”koen”

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=83773&postdays=0&postorder=asc&highlight=leopard&start=0

Bedoel je die thread? Ik heb niets gevonden waar staat dat screenshots van Leopard posten illegaal is. Zou je me een linkje kunnen geven?

Ontwikkelaars die een legale versie op de WWDC hebben gekregen, hebben een NDA getekend waarin staat dat ze de DVD niet mogen verspreiden. En wanneer iemand de DVD dan toch via een torrent ophaalt, is die ook illegaal bezig. En ik bedoelde trouwens dit linkje. :wink:

Bijdrager
    fritsdebeer.com

Een Leopard (luipaard) op safari in Zuid Afrika…

Dat is toch even naar de steppe lopen en daar ligt ie wel gratis te zijn ;-)
    Mag je zo pakken

Bijdrager
    Marius1976

Hey mensen,

Begint een beetje op een offtopic ‘lounge’ topic te lijken.

1) Belangrijk punt wat duidelijk moet zijn voor iedereen: er mogen hier geen links staan naar illegale software. Er zit juridisch bezien een enorm groot verschil tussen het aanbieden van illegale software en het downloaden ervan. Ik weet niet of dat dezelfde verschillen zijn als die met bijvoorbeeld muziek en films, maar goed: dat is een andere discussie. Zodra iemand hier een link plaatst waar iets gedownload kan worden, dan is straks de forumbeheerder de l*l want hij is degene die verantwoordelijk is voor de inhoud. Daarom is het opgenomen in de forumregels. Het is echt niet zo dat we allemaal heilige boontjes hoeven te zijn om hier te mogen posten of te werken: wat we zelf doen is onze eigen zaak, maar we gaan hier (al of niet moedwillig) het beheer van deze site in gevaar brengen.

2) Het aanbieden van screenshots is dus een hellend vlak. Het geeft wel in zekere zin apple geheimen weer. Het is echter geen illegale software. Moeilijk issue.

3) We gaan niet flauw lopen doen in de trant van: een luipaard vind je toch ‘gratis’ in Afrika etc. Ik wil het allemaal heus niet van ‘bovenaf’ bepalen, maar als het topic echt die kant op gaat, dan verschuif ik het naar de lounge.

Kortom: hou je aan de regels en blijf ‘gewoon’ on topic.

Thanks
    Marius

Bijdrager
    HSL
    ”Marius1976″

1) Belangrijk punt wat duidelijk moet zijn voor iedereen: er mogen hier geen links staan naar illegale software.

Zodra iemand hier een link plaatst waar iets gedownload kan worden, dan is straks de forumbeheerder de l*l want hij is degene die verantwoordelijk is voor de inhoud. Daarom is het opgenomen in de forumregels.

Haal dan ook de linkjes weg zeg, sjonge…

prutser.

Bijdrager
    Marius1976

Ik dacht dat het al weg was. Ik zag een link met de naam ‘torrentnogwat’ en dacht: aha het is gewist.

Eerder in de thread stond er nog een.

Het was nog vroeg he.

Groet,
    Prutser1976

Bijdrager
    KarelWillem

Het is er ook een beetje om vragen natuurlijk.
    Wanneer Leopard in Zuid-Afrika te koop zal zijn? Dat is vragen om een paar domme opmerkingen.

We weten ook nog steeds niet waarom jij denkt dat Leopard daar eerder uit zal komen.

Bijdrager
    WouterReyntjens

dit hoort beter thuis in de lounge, topic verplaatst

Bijdrager
    Freek.

In de Lounge?? In de prrrullenbak!

Bijdrager
    Marius1976

Het posten van screenshots is ook niet toegestaan. Het is ook digitaal materiaal, wat nog niet officieel is vrijgegeven aan ‘het publiek’, en bevat bedrijfsgeheimen en bla bla.

Dus doe dit forum een plezier, en post verder geen screenshots meer.

Bedankt
    Marius

Bijdrager
    jan jansen

Luc, ik hoorde dat ze er bij de zoo van Antwerpen nog eentje over hebben.

Bijdrager
    cocoia
    ”Marius1976″

Het posten van screenshots is ook niet toegestaan. Het is ook digitaal materiaal, wat nog niet officieel is vrijgegeven aan ‘het publiek’, en bevat bedrijfsgeheimen en bla bla.

Dus doe dit forum een plezier, en post verder geen screenshots meer.

Bedankt
    Marius

Prima, je zult me niet meer zien posten ;). Screenshots, that is.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 38)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.