21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    lammmetak

Leopard background

Hallo,
    als je naar : http://www.apple.com/nl/macosx/leopard/index.html
    gaat zie je een mooi plaatje. Heeft iemand deze al als achtergrond? ik zou die graag willen hebben.
    ik heb wel deze gevonden maar echt mooi is ie niet:
    http://homepage.mac.com/christoph.romer/leopard/LeopardWOT.jpg
    alvast bedankt.

Bijdrager
    Ken

Ik vind’m enkel in het klein:

[URL=http://img363.imageshack.us/my.php?image=1155002950sj6.jpg][/URL]

Bijdrager
    lammmetak

Dat is em. Ik vind em zo strak:D
    helaas niet als desktop te gebruiken:(

Bijdrager
    Katinka
    ”lammmetak”

Hallo,
    als je naar : http://www.apple.com/nl/macosx/leopard/index.html
    gaat zie je een mooi plaatje.

Daar lees ik:

Wat doe je als je de verlichting hebt bereikt? Gewoon doorgaan. Mac OS X Tiger was zijn tijd in 2005 al vooruit…

Dit soort uitspraken tempert m’n enthousiasme eigenlijk altijd, hoe briljant het ook is waar het over gaat.
    Ligt dat aan mij of is dat marketingtechnisch inderdaad heel erg fout?

Bijdrager
    Yaris

Waar stoor je je aan, Katinka ? De laatste quote getuigt inderdaad niet van veel nederigheid, maar hadden ze dan moeten schrijven : “Toegegeven, Mac OS X Tiger was een ramp, we hopen het nu een beetje beter te doen.” ?

Bijdrager
    Katinka

Ik denk dat als je iets goeds maakt, dat je er dan ├╝berhaupt niks over hoeft te zeggen.
    Dat je je dan gewoon concentreert op het verbeteren, of op z’n minst op het handhaven van kwaliteit.

Apple is een mooi product/merk. Maar verre van perfect. Dit soort uitspraken bevestigt m.i. alleen maar de toenemende arrogantie van de heren in Cupertino, waarschijnlijk aangespoord door de geweldige groeicijfers als gevolg van enorme iPod-omzetten. Maar daar heb ik als consument geen boodschap aan.

Als ik termen als ‘verlichting’ hoor, dan is het niet zo vreemd dat Apple met regelmaat getackeld wordt over slechte arbeidsomstandigheden, slechte service, ontploffende batterijen, windows-achtige betutteling e.d. Wel met de beentjes op de grond blijven he.
    Als mister Jobs, zonder daar enige ruchtbaarheid aan te geven, een flink deel van z’n winst aan charitatieve doeleinden schenkt, dan mag er iets in de richting van verlichting op z’n grafsteen komen te staan. Later.

Maar ja, dit raakt zo behoorlijk offtopic. Xcuse

[size=9:7deb66804a](geen mening aangepast hoor, alleen wat erg domme taalfoutjes weggepoetst…)[/size:7deb66804a]

Bijdrager
    lammmetak

Ik ben het wel mee eens met Katinka. Maar idd wat oftopic:P

Moderator
    unSOUND

Ik start Photoshop wel even… moment. :)

Moderator
    unSOUND

Daar is tie dan… zojuist gephotoshopt.

( klikbaar )

Bijdrager
    lammmetak

WOW dankje UNsound:D

Bijdrager
    rzeeuw

Offtopic: Ik vind het een bijzonder niet stijlvol plaatje moet ik zeggen. De ‘X’ komt erg goedkoop over en de leopard huid op de achtergrond doet mij denken aan tijgerprints die nog wel eens in bijzonder lelijke kleding of banken voorkomt: pauper. Niet de stijlvolheid die hun OS kenmerkt.

Bijdrager
    TijhofGraphics

NOu… jullie bedoelen toch de Leopard wallpaper?
    Dat is volgens mij niet die zwarte maar onderstaande:

Alleen heb ik de default-Leopard-wallpaper nog niet kunnen vinden zonder de Finder e.d. erop.

Bijdrager
    Foucault
    ”TijhofGraphics”

Dat is volgens mij niet die zwarte maar onderstaande:
    […]
    Alleen heb ik de default-Leopard-wallpaper nog niet kunnen vinden zonder de Finder e.d. erop.

ik wel, standaard op tiger :lol:

Moderator
    unSOUND
    ”TijhofGraphics”

Waarom nemen mensen nooit de moeite om de openings-post te lezen ?

Bijdrager
    Marresc

Uiterst rare ontwikkelingen hier. :P
    Bedankt voor de wallpaper, unSOUND!

Bijdrager
    lammmetak

ik bedoelde idd niet de wallpaper die je ziet op screenshots. Ik bedoelde die op de website. Als je de openingspost had gelezen zou het toch duidelijk moeten zijn

Bijdrager
    ragoooon

Thanks Unsound!

Bijdrager
    migel

lollll

Bijdrager
    lammmetak

weer iemand die duidelijk niet mijn start topic heeft gelezen. toch bedankt…

Bijdrager
    migel

lollll

Bijdrager
    cocoia

Ik vind deze post dan wel weer uitstekend geschikt om te speculeren hoe de Leopard wallpaper eruit gaat zien, want dat vroeg ik me al danig af. In ieder geval, unSOUND, bedankt voor de shop!

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.