17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    vanadium

Leopard 9A466 & MSN

Ik heb leopard versie 9A466 (WWDC’s). Hierop MSN geinstalleerd. Nu geeft MSN iedere keer aan dat deze de gebruikersnaam en/of wachtwoord niet kan vinden. Is dit een bekend probleem? En heeft iemand een oplossing hiervoor

Moderator
    unSOUND

Yep, heb ik ook last van.

Althans, last van, ik gebruik MSN nooit, maar bij het testen of alle software nog werkt op Leopard kwam ik er ook achter.

Bijdrager
    Cars

Ja, klopt! MSN werkt niet op Leopard. Tenminste nog niet.

Geblokkeerd
    Anoniem

Over welke MSN hebben jullie het? Over Messenger for Mac?

Doet aMSN het wel?

Bijdrager
    vanadium
    ”TimN”

Over welke MSN hebben jullie het? Over Messenger for Mac?

Doet aMSN het wel?

Yep, MSN messenger 6.02

Bijdrager
    Nikita

aMSN werkt wel, trouwens. Alleen werk ik liever met de Microsoft versie want die is sowieso al sneller en zit toch nog wat logischer in mekaar dat die Linux-kloon-versie…

Geblokkeerd
    Anoniem

Jammer dat de Mac-versie van MSN toch een enorm stuk achterloopt vergeleken met de Windows versie, ik zit nu aan versie 8.1, ik wou dat het andersom zat, dat als ik eindelijk een (i)Mac heb, een mooi moderne MSN Live heb. aMSN lijkt me wel handig als je graag met webcams meekijkt van Windhoos gebruikers, maar de emoticons lijken totaal niet op die van msn Windows en zijn ook lelijk:oops:

Hopelijk komt Microsoft snel met een nieuwere versie ook voor de Macs, alternatief is Parallels gebruiken, maar da’s volgens mij alleen handig als je al Paralells hébt

Bijdrager
    Joost v Veelen

Misschien dat iemand mij kan helpen met het volgende probleem. Als ik aan het chatten ben via MSN (laatste versie) en ik klik een venster dicht, dan knikkert ie msn eraf en vraagt vervolgens of ik de foutmelding wil verzenden (van microsoft, dus niet van de mac) vervolgens start ie weeer automatisch op. Raarrrrrrr.

Bijdrager
    tommy666

TimN: en mercury?heb je die al geprobeerd?

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”tommy666″

TimN: en mercury?heb je die al geprobeerd?

Nee, nog niet, omdat ik nu nog een Windows gebruiker ben dus heb nu Windows Live Messenger 8.1

Bijdrager
    The JM

Dan zou ik als ik jou was en je hbt je (i)Mac toch voor Mercury gaan. Deze lijkt het meest op de Live Messenger (ook qua emoticons/games/webcams e.d.). Maar dat terzijde;)

Geblokkeerd
    Anoniem

Bedankt. Zullen we nu weer on-topic gaan? :innocent: :wink:

Bijdrager
    Gadget
    ”Joost

Misschien dat iemand mij kan helpen met het volgende probleem. Als ik aan het chatten ben via MSN (laatste versie) en ik klik een venster dicht, dan knikkert ie msn eraf en vraagt vervolgens of ik de foutmelding wil verzenden (van microsoft, dus niet van de mac) vervolgens start ie weeer automatisch op. Raarrrrrrr.

dat verschijnsel krijg je als je Safari 3.xx beta installeert.

Terug naar 2.x middels de bij 3xx geleverde uninstaller en msn crashed niet meer

Bijdrager
    wout3r

Hoe komen jullie toch aan die beta versies van Leopard?

Moderator
    unSOUND

Waarom stel je vragen waarop je het antwoord al weet ?

Bijdrager
    wout3r

Om een bevestiging te verwachten.

Moderator
    unSOUND

Sorry dat ik je teleur stel…

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.