6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    iStudent

Lekker knippen in WMV

Mijn beste,

Ik heb de opdracht gekregen een tiental WMV bestanden te ontdoen van de eerst en laatste secondes van de film (hier staat reclame in, die niet gezien mag worden). Ik zoek dus een programmaatje die me daar bij kan helpen. Ik heb al gekeken naar Flip4mac i.c.m Quicktime Pro, alleen wil flip4mac niet kletsen met mijn macbookje (flip4mac heeft geen intel ondersteuning) ik heb ook al op versiontracker en macupdate gekeken, maar daar kon ik ook niets op vinden behalve een programma dat CompressionMaster heet, maar die kan voor zover ik kan zien alleen maar hercomprimeren en niet knippen. Iemand enige suggestie of denken jullie dat ik echt genoodzaakt ben om Bootcamp en Windows te installeren?

Alvast bedankt.

Adios

Moderator
    unSOUND

Flip4Mac kan wel degelijk werken op een Intel, alleen nog met een omweg, omdat ze nog geen officiele versie hebben. Je kunt dus 2 dingen doen:

De normale ( PPC ) versie met een omweg installeren, zoals ik hier al eens heb uitgelegd,

Of op internet zoeken naar de beta van Flip4Mac die wel op intels draait… Die is her en der nog wel te vinden…

Bijdrager
    iStudent

Aight… :P

Ga ik dat maar eens proberen, eerst de beta (ik hou van beta’s) en dan de PPC.

Thnx! :wink:

Bijdrager
    ragoooon
    ”iStudent”

Aight… :P

Ga ik dat maar eens proberen, eerst de beta (ik hou van beta’s) en dan de PPC.

Thnx! :wink:

Waarom hou je van beta’s? Deze kunnen vol met bugs zitten enzo allerlei onwillige aanpassingen uitvoeren, zeker met beta’s die helemaal niet voor het grote publiek zijn vrijgegeven.

Bijdrager
    iStudent

Mwoa… weet het ook niet echt, tis meer een gevoel dan dat er een onderbouwde redenatie achter zit :? Zal iets te maken hebben met “altijd maar het nieuwste willen hebben” ik ga desondanks ook de andere truck nog eens proberen. :innocent:

Bijdrager
    ragoooon

Flip4mac is nu toch universeel geworden, geen beta meer nodig dus.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.