4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Floris De Munck

lego star wars I DVD onleesbaar

Mijn DVD van Lego Star Wars I wordt niet meer herkend (hij kan hem niet lezen).
    Ik durf het spel er niet afgooien omdat ik schrik heb dat ik hem dan helemaal kwijt ben want het installeren op de MacBook van mijn vriendin lukt niet (geeft een error tijdens het verplaatsen van de DVD naar de MacBook).
    Vermits het spel volledig op mijn iMac staat vroeg ik mij af of er een “no CD key” bestaat voor op de mac.
    Mijn zoektocht op het internet heeft nog niets opgeleverd.
    Een andere optie is zo’n CD-hersteller kopen. Werken die dingen of is dat een poging geld te slaan uit de zakken van mensen in nood?

2de vraagje: als ik upgrade naar Leopard, moet ik dan terug al die dingen installeren of blijven de programma’s staan?

Bijdrager
    LEXY

Een heel stapeltje Mac-software ging er woensdagavond een versienummer op vooruit. Apple bracht updates uit voor zowel soft- als hardware; de laatste in de vorm van SuperDrive Firmware Update V2.1. Deze zou “de leesbaarheid van sommige cd-media” in de cd/dvd-drives van Apple’s Intel-notebooks verbeteren.
    http://www.apple.com/support/downloads/superdrivefirmwareupdate21.html

Probeer het eens. Misschien heb je er baat bij.
    Succes!

Bijdrager
    Floris De Munck
    ”LEXY”

Een heel stapeltje Mac-software ging er woensdagavond een versienummer op vooruit. Apple bracht updates uit voor zowel soft- als hardware; de laatste in de vorm van SuperDrive Firmware Update V2.1. Deze zou “de leesbaarheid van sommige cd-media” in de cd/dvd-drives van Apple’s Intel-notebooks verbeteren.
    http://www.apple.com/support/downloads/superdrivefirmwareupdate21.html

Probeer het eens. Misschien heb je er baat bij.
    Succes!

Bedankt voor de tip maar het helpt niet.
    De DVD is waarschijnlijk echt stuk.

Heeft iemand ervaring met die reparatie-kits?
    Ze leggen een coating op je CD en bedekken de krassen (of toch zoiets denk ik).

Bijdrager
    bare_nature

Sommige fabrikanten geven de mogelijkheid voor een nieuwe dvd als je de nodige bewijzen van authenticiteit kan voorleggen – waaronder de originele dvd. Het is het proberen waard.

BN

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.