6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    parl

Legen van trash in Aperture ( opgelost )

Misschien ben ik wel dom. Heb Aperture nog niet zo lang. Wil Trash legen. Maar dat lukt gewoon niet. Komt dat misschien omdat mijn Mac Pro op
    versie 10.5.8 (leopard) werkt? Als ik de toetsencombinatie: appeltje-pijl omhoog-pijl naar links gebruik licht de naam van Aperture even op, maar er gebeurt verder niks? Wie weet raad?

Inactief
    Anoniem

Je kunt met je muis naar het prullebakje gaan en dan rechtermuis selecteren om hem te legen.

Bijdrager
    parl

Hallo Polansky, was het maar zo simpel! Als ik jouw advies opvolg verdwijnen inderdaad de foto’s van de Viewer, maar Trash is niet leeg: als ik op het driehoekje voor Trash klik, staan alle mappen projecten e.d. die ik wil verwijderen er nog net zo als voorheen in. Ze willen gewoon niet deleted worden!!!!!

Bijdrager
    parl

OPGELOST; op de één of andere manier werkte Aperture niet goed onder Leopard. Misschien omdat ik een illegale versie had gedownload. Nadat ik Aperture 3 legaal had gekocht werkte die rare Trash niet goed (en bovendien werkte Vault ook niet). Toen heb ik toch mijn vermoeden gevolgd en de Mac Pro opgewaardeerd naar 10.6 (snow leopard) en allah: alles werkte daarna in Aperture naar behoren!!! Opluchting!!!

Bijdrager
    Yggdrasil

Zet dan even opgelost in je topic-titel (over je avatar gaan met je muis en dan ‘bewerk’ klikken => vervolgens de titel aanpassen en opslaan).

Moderator
    unSOUND

Was het misschien een versie die is gekocht via de Mac App Store ? Want die is enkel bedoeld voor Snow Leopard. De gewone versie van DVD werkt onder zowel Tiger, Leopard als Snow Leopard.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.