3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    davale

Lege thumbs iPhoto 6.04

Mijn library bevat een flink aantal lege placeholders (thumbs) nadat iPhoto 6.04 is gecrashed bij het legen van de prullenmand. De prullenmand bevatte op dat moment zo’n 2500 foto’s.

De thumbs hebben nog wel de naam van het oorspronkelijke bestand maar het oorspronkelijke bestand zelf staat niet meer op schijf. Ik heb getracht het op te lossen door de lege thumbs (zo’n 500 stuks) weer in de prullenmand te plaatsen en deze te legen maar dan knalt iPhoto er weer uit. Alles gerebuild door met cmd-opt op te starten maar dat lost het probleem niet op. Af en toe lukt het om een enkele thumb te verwijderen door deze in z’n eentje in de prullenbak te plaatsen en meteen te legen maar over het algemeen blijft iPhoto ook hierbij crashen.

Images waar nog wel beeldmateriaal aan gekoppeld is kan ik wel zonder problemen verwijderen uit de prullenbak.

Iemand dit al eerder gehad en enig idee waar ik dit in moet zoeken? Prefs heb ik ook al verwijderd, zonder resultaat.

Bijdrager
    Nikita

Wellicht helpt het om iPhoto op te starten met de alt en command toets in gedrukt en dan de Bieb opnieuw op te bouwen.

(Het beste selecteer je alle opties trouwens).

Bijdrager
    davale

Heb ik al een aantal keer gedaan maar het probleem blijft.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.