5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

    Bijdrager
    bArtificial

    Lege inbox in Outlook for iOS

    Op mijn ipad gebruik ik Outlook voor email. Sinds vandaag heb ik een lege inbox (gisteren stond hij nog vol). Als ik inlog op outlook.com staan alle mails daar gewoon in de inbox.

    Nu komt het vreemde; als ik een mail naar mezelf stuur (vanaf een ander gmail adres) komt hij op de ipad binnen in “Verzonden items” en op de pc gewoon in de inbox…

    Op google kom ik geen steek verder. Heeft iemand enig idee?

    Bedankt!


    Bijdrager
    essiw

    Heb je al opnieuw je mail account ingesteld op je iPad?


    Bijdrager
    bArtificial

    Yep, al dat soort dingen al gedaan (had ik even kunnen vermelden):
    – afgemeld en aangemeld
    – app verwijderd en weer geïnstalleerd
    – ipad uit en aan gezet
    – account ingesteld op standaard mail app (daar werkte alles normaal).


    Bijdrager
    jdan

    Ik heb goede ervaringen met het contacteren van de helpfunctie in de app.
    App openen > instellingen (raderwieltje onderaan rechts) > Help en feedback > Contact opnemen met ondersteuning.
    Dit moet wel in het Engels.


    Bijdrager
    bArtificial

    Ik heb goede ervaringen met het contacteren van de helpfunctie in de app.
    App openen > instellingen (raderwieltje onderaan rechts) > Help en feedback > Contact opnemen met ondersteuning.
    Dit moet wel in het Engels.

    Dankjewel, zal het eens proberen. Het is alleen niet mijn iPad met mijn mail, maar die van mijn schoonmoeder:D (voor het gemak maar even weggelaten). Zodra ik meer weet zal ik het voor de volledigheid hier posten.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.